Wpis z mikrobloga

@klark: Wiadomka, jeździsz normalnie tylko czasem musisz uważać przy wyjeżdżaniu i się rozpędzić, i jechać trochę wolniej, i mieć kontakt do jakiegoś traktorzysty co Cię wyciągnie w razie czego z rowu xD
  • Odpowiedz
@Byczkumordeczko: Akurat na gokartach często w zimę czasy się różnią, bo w 10 min nie zawsze uda się dogrzać opony.
ile razy byłeś na płycie poślizgowej na zimówkach? Bo ja już po pierwszym razie uznałem, że zmiana opon jest bez sensu. Droga hamowania na zimówkach była dłuższa przy kilku stopniach na plusie. A śnieg na którym zyskują zimówki jest na tyle rzadkim zjawiskiem, że te dwa dni w roku mogę
  • Odpowiedz
kupiłem nalepsze całoroczne i #!$%@?, przy tych -20 stopniach dalej się sprawdzały doskonale


@VeleiN: Ja założyłem jakieś średnie całoroczne na obu autach i też w sumie nie odczuwam różnicy zimą.

Wręcz na jednym aucie mam jakieś 5 letnie opony zimowe założone to o wiele gorzej idą po śniegu od tych uniwersalnych nowych.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@n4ojlj3_42lk ja mam w jednym aucie nexeny całoroczne (generalnie w testach spoko), w drugim continental zimowe. Różnica jest spora, ale to też może wynikać z tego, że nie są to identyczne auta. Jednak po mieście spokojnie da się poruszać na tych wielosezonowych.
  • Odpowiedz