Wpis z mikrobloga

  • 11
Bartek 23 Pod Warszawą

Zgłoszenie 838dd904d06f0ff6 z dnia 2021-01-24 22:17:32

Imię: Bartek
Wiek: 23
Miejscowość: Pod Warszawą

Kim jestem?
Jestem zwycięzcą. A tak na serio obecnie jestem studentem grafiki i animacji, jednocześnie pracując w hipermarkecie w typowej gównorobocie, żeby sobie dorobić. W przyszłości chcę jednak pracować w zawodzie, czyli czymś związanym z animacją, motion designem itp.

Wygląd
176 cm wzrostu, 53 kg wagi (mam niedowagę), noszę okulary, włosy ciemne, morda średnia, chociaż różne są zdania na ten temat wśród znajomych :P

Zainteresowania
Tak jak wcześniej było napisane interesuję się animacją, szczególnie filmową. Można powiedzieć, że to cały mój świat :) Nie chodzi mi tu o bajki dla dzieci, ale również te "dojrzalsze" dzieła. Ponadto lubię muzykę synthwave, lubię takie klimaty lat 80-tych. Planowałem nawet nauczyć się gry na syntezatorze. No a oprócz tego z takich typowo chłopskich zainteresowań interesuje się ekstraklasą, więc masochizm nie jest mi obcy.

Czego oczekuję?
Taką jedną z najbardziej szanowanych przeze mnie cech jest skromność, po prostu odrzuca mnie jak ktoś się ciągle atencjonuje, a w dzisiejszym świecie jest to coraz popularniejsze.
Chciałbym żeby z tą osobą można było sobie pogadać jak ze zwyczajnym kumplem, pośmieszkować sobie itd.
Wierzę w Boga, więc nie chciałbym, żebyśmy się różnili za bardzo na polu światopoglądowym.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Wystarczyło by żeby sobie spędzić razem miło czas, a w jaki sposób to już zależy.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Ślub ok, ale nie teraz oczywiście.
Dzieci jw.
Z używek tylko herbata.

Tak naprawdę napisałem tutaj tak trochę z dupy, nawet nie musi być związek, po prostu fajnie byłoby mieć osobę do pogadania, spędzenia czasu itd, oczywiście nie w formie fwb xd

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało cię to zgłoszenie
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne zgłoszenie