Wpis z mikrobloga

#pytanie #pytaniedoeksperta #telefony #gwarancja #kiciochpyta
Hej Mirki! Mam takie pytanie. Tydzien temu oddalem telefon do serwisu (Samsung A-40, siec T-Mobile jeszcze rok gwarancji). Reklamowalem zle dzialajacy przycisk glosnosci, uszkodzony aparat (robi nie ostre zdjecia oraz to ze czasami gubi karte SIM) Przed chwila otrzymalem telefon z pkt. t-mobile gdzie reklamowalem telefon, ze Serwis z Samsunga dodatkowo zdiagnozowal w moim telefonie krzywy wyswietlacz. Ja nie reklamowalem wyswietlacza i w mojej ocenie krzywy on na pewno nie byl. Byl prosty. Wg. mnie ktos gdzies zawalil sprawe (czy byl zle transporotowany, czy w serwisie cos zchrzanili - nie wiem). Serwis rzecz jasna zaproponowal naprawe wyswietlacza odplatnie za 335zl. Narazie zamierzam napisac zazalenie na ta cala sytuacje do biura obsugi klienta a jak to nie pomoze to udam sievz tym do rzecznika praw konsumenta. Czy ktos z was mial podobna sytuacje i/lub moze wesprzec jakas wskazowka co powinienem zrobic w takiej sytuacji?
  • 2