Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mireczki, stoję na rozstaju dróg w #pracbaza...

Pracuję w jednej firmie szósty rok, na początku byłem za popychadło, później przesiadłem się na miejsce planisty produkcji, obecnie pracuję jako powiedzmy planista procesu; firma jest z branży automotive. Wdrażam też SAPa w części magazynowej (tzw. EWM). Praca oprócz wdrażania tego ostatniego to straszny marazm i od kiedy pracuję na nowym stanowisku (od 2017) to praca praktycznie przestała sprawiać mi przyjemność (miałem zostać specjalistą z zakresu Business Inteligence a zajmuję się krwa szkoleniem magazynierów). Cały czas obiecywano mi awans na specjalistę jednak co roku było to o rok odkładane, i trochę skończyła mi się cierpliwość.

Od marca uczę się niemieckiego z nativem (na tę chwilę niemiecki A2+), angielski znam na B1+, mam wykształcenie wyższe techniczne (inżynierka z logistyki, dokładnie koordynacji łańcuchów dostaw). Mam znajomego który ma bardzo rozległe kontakty w HR wśród niemców i zaproponował mi pomóc w znalezieniu pracy za Odrą. Co o tym myślicie? Nic szczerze mnie tu nie trzyma, mieszkam z żoną, dzieci nie mamy, także jedyny problem to moje 3 miesięczne wypowiedzenie. Dodatkowo moja kuzynka zaoferowała że za frajer przez pierwsze miesiące użyczy nam swoje puste mieszkanie w Augsburgu za nic (tylko opłaty ale to wiadomo).

Jak myślicie... próbować?

#pracbaza #emigracja #pytanie #niemcy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6009dbe825efed000a617a6f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę

Co robić Twoim zdaniem?

  • Siedź na dupie w PL (uzasadnij czemu w kom) 4.0% (4)
  • Poszukaj czegoś w PL 9.9% (10)
  • Szukaj pracy w DE 86.1% (87)

Oddanych głosów: 101

  • 6
  • Odpowiedz