Czesc. Lurkuję wykop od prawie dwoch lat ale dopiero mam powod do zalozenia konta Nie jestem programista ale stworzylem strone na ktorej zebrałem więskzośc faktów które Magical wolalbym ukryć przed fanami, wiekszosc faktow poznalem dzieki wam. Nie jestem dobry w socialmedia , moze macie pomysł jak to puscić w świat? Z grupy to zaraz pieski moderatorskie usuną. Stronka jest brzydka i malo czytelna ale będe ją z czasem poprawiał. Będzie dostępna pod adresem danielmagical.tk ale czekam na aktywacje domeny i chyba jutro juz bedzie banglać. Może ktoś się zna na pozycjonowaniu i pomoże to wypozycjonować w Google?
Na razie jest dostepna tutaj: https://danielmagicaltk.tiiny.site/ mam nadzieje ze uda sie tego obludnika zaorać za te klamstwa i oszukiwanie bezczelnie ludzi i robienie z siebie osoby potrzebującej, tfu
a w ogole jak ktos umie robic ladniejsze strony to smialo bierzcie tresc i robcie swoje kopie im więcej tym lepiej
@AShans W końcu przeprosisz za wybielanie i rozpowszechnianie kłamstw w celu wybielenia Daniela Zwierzyńskiego który znęcał się nad całą rodziną? Każda informacja o stanie pani Gosi była torpedowana przez ciebie i tobie podobnych.
ja to nie rozumiem jak ludzie mogą sobie wchodzić na wykop i pisać jakieś wściekłe komentarze na temat polityki i się wzajemnie obrażać, nie lepiej wrzucać jakieś shitposty i sobie czilować na spokojnie?
Nie jestem programista ale stworzylem strone na ktorej zebrałem więskzośc faktów które Magical wolalbym ukryć przed fanami, wiekszosc faktow poznalem dzieki wam. Nie jestem dobry w socialmedia , moze macie pomysł jak to puscić w świat? Z grupy to zaraz pieski moderatorskie usuną. Stronka jest brzydka i malo czytelna ale będe ją z czasem poprawiał. Będzie dostępna pod adresem danielmagical.tk ale czekam na aktywacje domeny i chyba jutro juz bedzie banglać. Może ktoś się zna na pozycjonowaniu i pomoże to wypozycjonować w Google?
Na razie jest dostepna tutaj: https://danielmagicaltk.tiiny.site/