Wpis z mikrobloga

I cyk korporacyjny komunikat z podwyżką o 150 zł od Cyberfolsów, że starsze pakiety są już nierentowne, ale na szczęście są tak dobrotliwi, że mogę zachować ciągłość usług więc sami podwyższają mi pakiet.

Ale uwaga, w nagrodę dostaje specjalny pakiet dla stałych klientów, którego nie ma w standardowej ofercie. Bardzo ucieszony, śmieszkując ze zwykłych, standardowych klientów (a pfuuu) sprawdzam jakimi benefitami będę się teraz rozkoszował.

Wchodzę na stronę jako zwykły klient, przecieram oczy i widzę taką samą ofertę (,)

#hosting #hekko #h88 #cyberfolks
badyl - I cyk korporacyjny komunikat z podwyżką o 150 zł od Cyberfolsów, że starsze p...

źródło: comment_1611129427FN1GDKKH6HPecWc0oScilY.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@darkfence: to najlepsze rozwiązanie, ale sam wiesz że przenoszenie poczty, usług na kilku domenach to nie jest 5 minut na hostingu shared.

W sumie mogłem tagować to bardziej jako marketing w wykonaniu H88.
  • Odpowiedz
@darkfence: kilkanaście kont na kilku domenach, zebrałoby się kilka kilkadziesiąt GB.
Wszystko jest do zrobienia, ale potrzeba na to czasu, informowanie użytkowników itp.
  • Odpowiedz
dhosting.pl


@badyl: u mnie to samo oczywiście i ile wzrost cen jestem w stanie zrozumieć i pewnie ma to podłoże ekonomiczne, to najbardziej mnie wku*wił ten mail od nich i podejscie supportu :/
wprost piszą, że DOCENIAMY CIĘ KLIENCIE, po czym nowy klient dostaje ten sam pakiet (stary wpdeveloper, teraz wpgo) o 50% taniej.
druga sprawa, ich support to dno - nie potrafią mi odpowiedzieć na pytanie, w
  • Odpowiedz
@badyl wlaśnie mi odpisali na FB, ale dwa dni mi zajęło szarpanie się, zanim zrozumieli, no i pewnie nasze zgłoszenia nie były jedyne:

Przyjrzeliśmy się Twojej sprawie i rzeczywiście nastąpiła pomyłka. Dzisiaj do końca dnia planujemy rozwiązanie (podwyższenie możliwości w tym pakiecie). Przepraszamy. Po prostu nastąpił błąd ludzki, mamy nadzieję, że rozumiesz
  • Odpowiedz
@jaszczomp_wendrowny: u mnie jeszcze do południa szli w zaparte, twierdząc że ten wyjątkowy pakiet odwoływał się do mojego starego pakietu. Oczywiście w wiadomości e-mail było zupełnie co innego.

Teraz zapadła cisza po moich pytaniach.

Podsumowując wysyłają taką informację do wszystkich - pewnie 90% nie sprawdzi - marketingowo brzmi super. Szkoda, że nie zadali sobie trudu weryfikując prawdziwość przekazywanych informacji.

Piszą, że w Twojej sprawie nastąpiła pomyłka - wysyłając po kilku
  • Odpowiedz
haha @badyl pa tera:

Już mamy info dotyczące tego pakietu. Zmiana będzie dotyczyć GB. Zamiast 20 jak dotychczas, ten pakiet będzie posiadał 30GB. Informację dostaniesz jeszcze mailem, a zmiana nastąpi jeszcze w tym tygodniu.

odpisałem im, że dobrze, że nie dali mi jeszcze pendrive... :D
  • Odpowiedz
Wszystko jest do zrobienia, ale potrzeba na to czasu, informowanie użytkowników itp.


@badyl: no to bierz się do roboty zamiast biadolić (_ )

Albo narzekasz na ceny i przenosisz majdan sapiąc pod nosem i #!$%@?ąc swoich użytkowników, albo płacisz za zboże i zostawiasz jak jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
@jaszczomp_wendrowny

Po dłuższym okresie dostałem takie info:

"Dziękujemy za zwrócenie uwagi na nieścisłość w naszej wiadomości. Najmocniej przepraszamy za ten omyłkowy akapit. W wypadku cyber_GO! jest to dokładnie pakiet z naszej aktualnej oferty.

Zmiany objęły dziesiątki pakietów o różnych technicznych konfiguracjach, czasami nie było możliwe zaoferowanie pakietu ze strony i ten akapit dotyczył takich sytuacji. Do maila skierowanego do Pana zdanie to dostało się skutkiem ludzkiego błędu. Nasz pracownik omyłkowo zawarł
  • Odpowiedz
@badyl: ja dopiero dziś zaglądnąlem do panelu i jak 5 lat płaciłem po 183zł brutto tak i u mnie wyskoczyli teraz z 299zł :D

W mailu dostałem odpowiedź: "Pan natomiast posiadał pakiet tak archiwalny, że nie mogliśmy kontynuować jego wsparcia, przy aktualnych kosztach utrzymania." "Najwyższa jakość i bezpieczeństwo usług jest możliwe tylko dzięki odpowiednim nakładom finansowym w infrastrukturę. " ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#!$%@? :D Rozumiem drożej
  • Odpowiedz