Aktywne Wpisy
Defined +57
Wyjaśni ktoś mi jakim cudem dorosłym chłopom dało się wmówić, że potrzebują koniecznie klocków? Przecież klocki to zabawa dla dzieci maks do 5 roku życia, a w przypadkach skrajnych może i do 6. Jak słyszę, że dorosły chłop właśnie wydał kilka set złotych, a nawet i po kilka tysięcy niektórzy za kawałek pierdzielonego plastiku z wypustkami, to mam giga bekę z niego i traktuję go trochę jak taki większe dziecko.
#logikaniebieskichpaskow #
#logikaniebieskichpaskow #
4mmc-enjoyer +67
Czy ktoś faktycznie miał jakieś benefity z tego że się starał i #!$%@?ł (np. darmowe nadgodziny)?
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
#samochody
#subaru
Mireczki, co się mogło stać. Odpalałem wczoraj na kable samochód Subaru Forester w dieslu 2014rp. Trudno mi było odpalić ale za którymś razem w końcu załapał i odpalił. Tylko, że wyświetlił błąd sprawdź system emisji spalin. Ostatnio miałem ten błąd, jak nawalił zawór EGR, wymieniony został jakieś 2 miesiące temu. Popracował trochę na luzie i go zgasiłem. Później już odpaliłem normalnie, z własnego akumulatora. I już tego błędu nie wyświetla. Tylko, że odcina moc powyżej obrotów. Im wyższy bieg, tym niżej obroty do odcięcia mocy. Typu 2bieg koło 2000, 3 biedg już 1500 obrotów. I przy próbie dodania gazu dławi się. Bak na 3/4 a pokazuje 270km do przejechania, gdzie z reguły przy tym stanie paliwa jakieś 2 razy więcej. Spalanie mam gdzieś 2x większe niż zazwyczaj wg komputera. Czy coś mogło się spieprzyć od takiego odpalania, czy po mrozie powinno wrócić do normy?
@asasello: tryb awaryjny, normalne przy awarii.
może dpf zapchany? podłącz się pod komputer diagnostyczny i sprawdź
Komentarz usunięty przez autora
@asasello: Nie wiem jak diesel, ale benzyna musi nie troche popracowac, ale przejechac kilkadziesiat kilometrow trasy. Check engine po takim czyms gasnie po ~50 kilometrach.
@asasello: Bo zresetowaniu trasy na zimnym? to normalne. Mi
@asasello: paliwo w wydechu?
a ogólnie to jest to kara za kupowanie subaru w dieslu
Komentarz usunięty przez autora
@ZlyPasterz: sonda lambda w dislu ? czujnik tlenu w spalinach?
@trzaichlac69: jaja se wytnij ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@asasello: Najprawdopodobniej paliwa nie dostaje tyle ile by chcial. Parafina w ropie albo zamarzla woda w filtrze. Nalej no porzadnego zimowego paliwa i zobacz. A bledy rozne mogly sie pojawic z powodu zbyt niskieho napieciia w instalacji przy probach odpalania
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@asasello: no to masz odpowiedz. Malo kto to leje wiec zapewne masz paliwo "jesienne"
a nie "zimowe" i jak przyszedl mroz to masz parafine