Aktywne Wpisy
monalisssa +3
Poruszałam się pojazdem nr2. Ruszyliśmy jednocześnie z nr1. W tym czasie pojazd3 ruszył praktycznie równo za nr2 tak że w momencie jak miałam wjechać na pas drogi głównej, to on się tam znalazł. Na szczęście nic nie jechało z naprzeciwka i odczekałam na lewym pasie drogi głównej aż przejedzie dalej. Zaznaczam że nr3 stał za nr2 tylko jak on ruszył, to ten się wbił szybko na prawo. Byłam na wysokości tej "grubszej"
Mój syn właśnie został zawieszony w prawach ucznia i szczerze, nie mogę uwierzyć w powód. Podobno przyłapali go na 'praktykowaniu nekromancji' - chciałbym, żeby to był żart. Szkoła wpadła w panikę, kiedy odkryli, że robił jakieś małe 'rytuały' podczas przerw. On i jego koledzy czytali jakąś księgę zaklęć, którą znaleźli w internecie. Potem próbowali 'przywrócić do życia' klasowego chomika, który zmarł w zeszłym miesiącu. Jasne było trochę dziwnie widzieć to kółko, które
Jestem w potrzasku i chyba się nie wydostanę. Jestem na 2 roku elektrotechniki, bardzo podoba mi się ten kierunek, najbardziej lubię robić sprawozdania i projekty, drugą rzeczą którą uwielbiam jest metrologia, uwielbiam wykonywać pomiary i obliczać na ich podstawie różne błędy pomiarowe. Z czasem jednak jestem w coraz większej deprsji. Mieszkam na wsi 10 km od małego miasta i średnio widzi mi się przeprowadzka do miasta wojewódzkiego. Oglądam czasem oferty pracy i w zasadzie 99% z nich to praca na budowie lub montaż OZE, coś czego nienawidzę, od dziecka mówiłem że budowa to nie moja działka, a jakoś wpakowałem się w elektotechnike. Myślałem o pracy w szkole i uczeniu elektroniki ale zarobki nauczycieli w tym kraju doprowadziły mnie tylko do większej depresji. W zasadzie to nie mam pojęcia co robić po studiach i nie wpaść w alkoholizm przez prace na budowie. Myślę też o pracy biurowej w energetyce bardzo mnie ona interesuje lub sprawdzaniu instalacji ale dostanie takiej pracy po studiach to wygranie w totka, już naprawdę kombinuje jak moge ale najprawdopodobniej w