Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
A moja historia z #orange wyglądała tak:

1) windykacja przez brak płatności
2) opłacenie należności i zapłata depozytu zabezpieczającego za ponowne podłączenie abonamentu
3) regularne płatności i przedłużanie umow przez 10 lat
4) orange odmawia mi przedłużenia kolejnej umowy przez fakt, że jednak 10 lat temu byłem ich dłużnikiem i że jednak nie będą mi już przedłużać umowy xd
5) przejście do PLAY i wzięcie bez problemu abonementu.

Oczywiście urywały się telefony z pytaniami dlaczego odchodzę z Orange po tylu latach. Mówię - jak Pani mi przedłuży umowe to wezmę. Ja chce, ja zapłacę, ja nawet rabatów nie potrzebuje.
- a tu nie można.
- to nara
- nara

Jakim Dzbanem trzeba być aby w ten sposób tracić klientów?
#orange #play #plus #tmobile #windykacja
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krzywy_kanister: Imo nie chodzi o wysokość, (AB w okolicach 200zl zazwyczaj)
Ale ta kasa mnoży się razy X klientów którzy odchodzą, bo w zarządzie są dzbany które nie dbają ani o pracowników ani o klientów. Nie potrafię zrozumieć takiego podejścia gdzie kasa leży na Ziemii a Ty każesz jej #!$%@?ć zamiast ją podnieść xd
@grzesiek23Gda: Bzdury opowiadasz, zobacz ile klientow ma kazda z sieci. Caly czas ktos odchodzi z jednego operatora do drugiego, jakos nikt nie ma znaczacej przerwy na rynku, bodajze do plusa idzie najwiecej przenoszonych numerow ale nie to sa miliony w skali kraju... To ja nie rozumiem twojego podejscia jak dajesz sie zapinac w dupie przez 2 lata i jeszcze prosic o wiecej Masz na karte czy nju/plush i mozesz z miesiaca