Wpis z mikrobloga

Mirunie i Mirabelki,
Co zrobić żeby jak najmniej maili z newslettera mojego sklepu wpadało klientom do spamu?

Puszczam klientom oferty specjalne raz na 2-3 miesiące z dobrymi promocjami - nie żaden spam tylko klienci którzy już dokonali zakupu, wyrazili zgodę na newsletter także nie wysyłam żadnego gónwa.
Nie ogarniam tematu za dobrze, ale zauważyłem, że dość sporo z takich maili wpada do spamu - nieważne czy klient ma skrzynkę na gmail, wp, hotmail itd. Zawsze sam siebie dodaje do takich wiadomości w kilku kontach jakie mam i bywa tak, że 2 gmaile wchodze normalnie a 2 do spamu wpadają - jak to obejść, jak to minimalizować żeby jak najwięcej klientów mogło zobaczyć treść?

Nie wrzucam tam żadnych linków poza jednym odnośnikiem do strony sklepu i do tego raczej 3/4 strony tekstu + 2 ładne grafiki.

#pytanie #pytaniedoeksperta #mailgrupowy #technologia #komputery #internet
  • 2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kemel: Z tego, co pamiętam, to Freshmail miał taką funkcję, że testował przed wysłaniem newsletter pod względem kont mailingowych w największych serwisach i czy wiadomość może wpaść do spamu, musiałbyś sprawdzić.