Wpis z mikrobloga

@ForceMajeure: jakbyś opisał w czym konkretnie problem, a nie że trzeba szukać po 3 innych wątkach, to może i by się ktoś znalazł, a tak to wątpię.

Dlaczego ta apka nie działa? Co się w konsoli wyświetla? Od czego ona w ogóle jest?
  • Odpowiedz
@pyzdek: Ok. to w telegraficznym skrócie: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

0. jestem zielony, więc precyzuje problem jak potrafię;p
1. Mam RPi
2. KODI odpada, bo wolny internet
3. Chciałbym uruchomić playera napisanego w
  • Odpowiedz
@Kryspin013: pomieliło i coś chyba nie tak:

copying IPTVPlayer/bin/mipsel/lsdir -> build/lib.linux-armv7l-2.7/Extensions/IPTVPlayer/bin/mipsel
running buildtrans
Language compile IPTVPlayer/locale/uk/LC
MESSAGES/IPTVPlayer.po -> IPTVPlayer/locale/uk/LCMESSAGES/IPTVPlayer.mo
  • Odpowiedz
@ForceMajeure: bo ten raspberry to w komórce robi za alarm i tam mam kartę bodaj z Virgin Mobile chyba. Dzięki temu na taki biedainternet 32kbps wystarczy 5zł/rok. A 4kB/s żeby wysłać maila (nawet ze zdjęciem z kamerki) wystarczą.
  • Odpowiedz
@pyzdek: xD fajny pomysł. Jakby sie jeszcze dalo rozpoznawanie twarzy zrobic, to bylby zamek z alarmem. Gorzej jak pradu braknie;p Chociaz RPi duzo nie pobiera, i elektromagnes w zamku tez nie, to maly aku jako ups powinien wystarczyc.
Jest jeszcze Aero2 tez groszowe sprawy.
  • Odpowiedz
@pyzdek: Dobrze wiedziec. Czyli jak bede planowal wlam do Twojej komorki to musze przygotowac RPi w wersji 4B zasilane z aku z odpalona rozdzialka 4k i podpietym kabelkiem HDMI bez ekranowania - jako jammer. Szklana tarcze zeby PIR mnie nie widzial i kominiarke, gdyby dwie poprzednoe rzeczy zawiodly( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@ForceMajeure: no i zainstalowało bez problemu:

$ pip install .
Processing /home/pi/incoming/e2iplayer
Building wheels for collected packages: enigma2-plugin-extensions-iptvplayer
Running setup.py bdist_wheel for enigma2-plugin-extensions-iptvplayer
  • Odpowiedz
@pyzdek: Hmm, czyżbym nie miał jakiś pakietów? Niby wszystko aktualne t.j. raspbian i RPi.