Wpis z mikrobloga

Będzie mi ktoś w stanie wytłumaczyć na cyzm niby ma polegać ten "fatalny system walki /strzelania"?

Faktycznie AI podczas walki mogli by mocno podrasować, bo nawet na najtrudniejszym poziomie trudności wydaje mi się że wachlarz umiejętności przeciwników jest ograniczony, ale sam system walki jako tako?

No ewentualnie trafienia głowę moim zdaniem zbyt mocno ogłuszają przeciwników (w sensie, że jakby tracą oni równowagę) i niektórych można tak jakby zza zasłony samymi headami zlagowac na amen, ale żeby cały system był do luftu?

Feeling broni jets ok, a na duży plus na pewno szkody ktor zadajemy. Jak przeciwnik dostanie celna serie z magazynku to faktycznie widać, że go to "rusza" (czasem aż za bardzo, ale to bardziej jako exploit działa).

Sama misję można zrobić na kilka sposobów, nie mówić nawet i kilku typach broni które każdy opłaca się do jakiegoś stopnia używać (dostajemy za to punkty umiejętności i inne pasywki)

A więc może mi to ktoś jakoś sensownie uargumentowac czy to tylko takie #!$%@? malkontentów?

#cyberpunk2077
  • 7
@paczelok: no na metacritic na pc rośnie od premiery, a zdecydowana większość recenzji to bugi i słaba optymalizacja.

@Annaroth Mi też się bardzo podoba, głównie narzekają osoby, które spodziewały się czegoś w stylu GTA, że każdy pada po jednym strzale w głowę.
@Annaroth: Walka na pewno była słaba na ps4 ze względu na klatkowanie ale myślę, że sama w sobie jej koncepcja zła nie była. AI przeciwników mocno różnie. Jakbym miał się czegoś doczepić to może do broni białej. Liczyłem na sporo lepsze animacje.
@Annaroth: przeszedłem właśnie grę i przeszkadzała mi bardzo jazda autem, dlatego wybrałem motor i jest jakoś znośnie. Walka była... Dziwna. Jeżeli używałem demonów to nawet nikt nie ruszał z miejsca tylko przeciwnicy stali jak kołki, a jak używałem broni to albo schodziłem na strzał (najwyższy poziom z buildem pod hacki także życie niskie) albo wszystkich zabijałem przez ściany (prawie to samo co z hakami) albo broń smart wszystko załatwiała, bo przeciwnicy
@Annaroth: Strzelanie jako takie jest spoko, idea broni tech jest OP, problem z AI podczas walki dla mnie jest taki że mając katanę po pierwsze system walki na bronie białe jest totalnym regresem względem wiedzmina 3, finishery katany jest jeden gdzie w wiedzminie było wiele różnych zabójczych sekwencji. Przeciwnicy podczas walki wręcz mogą przenikać przez nas przez co nagle mój przeciwnik pojawia się za moimi plecami i wali mnie w plecy.