Wpis z mikrobloga

@ksiak: uszami, nie mam sprzętu na takie testy, jestem amatorem, mogę co najwyżej porównać wrażenia dźwiękowe i moc

Za to mam cały przekrój słuchawek od (też akurat chińskich) KZ ATE za 20zł po ATH W1000Z za 3400zł I inne DACi do porównania
  • Odpowiedz
@ksiak: jak pisałem, nie jestem profesjonalistą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za to już na superluxach za stówę słychać ogromną różnice między źródłami dźwięku, różnymi kartami dźwiękowymi czy dacami

Nie planuje tworzyć referatu na portalu branżowym, tylko dać swoje odczucia - czy warto, bo sprzęt kosztuje grosze a jest często porównywany ze znacznie droższymi dragonfly

Wrzucałem tu już wiele opisów sprzętu audio pisząc o swoich wrażeniach, od tanich
  • Odpowiedz
@Papasanbaba: i tak I nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

DAC to po prostu przetwornik analogowo cyfrowy, działa plug and play zasadniczo z każdym urządzeniem od telefonu, poprzez komputer z Windowsem, Maca czy boxa do TV ma androidzie

Typowa karta dźwiękowa też składa się między innymi z wbudowanego DACa, ale ma też układy odpowiedzialne za nagrywanie dźwięku (i wejście mikrofonowe), więcej gniazd i możliwość odtwarzania dźwięku przestrzennego, często
  • Odpowiedz
@Atreyu: gdzieś mi mignął dac za siedem dych, który jest mocno polecany. Później dam znać który, bo na kompie jest zapisany. Z innych bardzo dobrych daców jest Tempotec Sonata HD pro. Tylko że ten wciąż trzyma mocno cenę ze względu na ilość sprzedanych sztuk i dlatego, że cały czas świetnie się sprzedaje
  • Odpowiedz
Tempotec Sonata HD pro


@Nemesh: o tym też słyszałem pozytywne opinie, ale rzeczywiście jest już trochę droższy, choć dalej to połowa ceny jak za jako takie Fiio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Atreyu: ja właśnie go kupiłem. Dobra holografia, przezroczysty dźwięk. Lekko rozjaśniony. Brakuje mu basu, więc mając neutralne lub jasne słuchawki nie doświadczymy uderzenia. Słyszałem też, że często się psują, ale obym nigdy tego nie doświadczył.
  • Odpowiedz