Wpis z mikrobloga

Cześć!

Mam pytanie co mogę zrobić w przypadku odrzuconej rękojmi. Sytuacja jest prosta - kupiłem słuchawki w sklepie @Media_Expert, dosłownie dwa dni później pojechałem do sklepu w celu reklamacji z tytułu rękojmi (zakup na fakturę). Powodem były ogromne szumy, które wręcz uniemożliwiały ciche słuchanie muzyki - przy głośniejszej jest ok, ale w pracy potrzebuje czegoś "w tle". Próbowałem na różnych urządzeniach (telefon, laptop) oraz w różnych programach (teams, youtube, spotify) i wszędzie to samo więc ewidentnie kwestia słuchawek.
Dzisiaj moja reklamacja została odrzucona - co mogę zrobić w takiej sytuacji? W reklamacji chciałem zwrot pieniędzy, ale zaznaczyłem, że może być również naprawa, a nawet powiedziałem pracownikowi sklepu, że jak tylko dostanę zwrot to i tak kupie słuchawki tylko, że "półkę" wyżej więc właściwie mógłbym nawet po prostu dopłacić do innych i korekta faktury i dla mnie to też było ok. Niestety odpowiedź pod tytułem "U nas działa" i informacje, że "minimalne szumy wzmaczniacza D-amp nie są usterką" - a na pewno nie były one minimalne.

#mediaexpert #jbl #pomocy #zakupy
  • 1
  • Odpowiedz