Wpis z mikrobloga

uwielbiam tego typu komentarze - zawsze wtedy widzę oczami wyobraźni sebe "hehe mati pacz tylko 4 cylindry hehe"


@bylem_zielonko: chodzi również o to jak długo to auto pojeździ na R4 - one znane są pzrede wszystkim z nierównej, głośne pracy i (N20) mają pełno problemów z rozrządem i tego typu rzeczami.

Ja tu porównuje R4 obecnej generacji do R6 obecnej generacji.

Co z tego, że 2.0 turbo z bmw zjada starsze
chodzi również o to jak długo to auto pojeździ na R4 - one znane są pzrede wszystkim z nierównej, głośne pracy i (N20) mają pełno problemów z rozrządem i tego typu rzeczami.


@sorek: głośno pracują bo to wtrysk bezpośredni. O nierównej pracy pierwsze słyszę. N20 mają opinię udanych silników pod względem żywotności. Problem stanowiły przez pewien okres produkcji części rozrządu - łańcuchy i ślizgi, ale to wina fabrycznie wadliwych części, a
bylem_zielonko - > chodzi również o to jak długo to auto pojeździ na R4 - one znane s...
0-100km/h to słaby wyznacznik,


@sorek: no słaby, ale już dużo mówi. Np. jak ktoś dużo jeździ po mieście to praktycznie nie odczuje różnicy w osiągach między np. 328i a 335i w f30,a różnice w spalaniu już tak (dwa, trzy litry więcej w r6)
głośno pracują bo to wtrysk bezpośredni.


@bylem_zielonko: R6 z bezpośrednim nie ma z tym problemu, głośna praca jest przez rorząd który w R4 był problematyczny.

to dlaczego nie porównujesz od razu do v8( ͡° ͜ʖ ͡°) przecież tak można w nieskończoność.


@bylem_zielonko: prosta sprawa - Mustang został stworzony do V8 i tylko taka opcja ma sens - przyjemność prowadzenia się V8 a R4 jest nie do
odczuje, bo sposób prowadzenia się aut jest inny. Znowu - nie mówię że R4 jest tragiczne, ale jest gorsze niż B58/N55 zdecydowanie.


@sorek: no ale jaki dokładnie

rosta sprawa - Mustang został stworzony do V8 i tylko taka opcja ma sens - przyjemność prowadzenia się V8 a R4 jest nie do porównania, podobnie zresztą R4 i R6 (z tej samej generacji).


@sorek: no niby tak, ale jak ktoś chce mieć
no ale jaki dokładnie


@bylem_zielonko: kurde nie wiem pojeździj kiedyś R6 i V8 w tej samej budzie i powiedz czy czujesz różnice ( ͡° ͜ʖ ͡°)

no niby tak, ale jak ktoś chce mieć daily to jaki jest sens utrzymywania v8 w miejskich korkach?


O gazie pan słyszał? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeden duży plus mustanga V8 + naprawdę niezajebywalny silnik.

W n20
odczuje, bo sposób prowadzenia się aut jest inny. Znowu - nie mówię że R4 jest tragiczne, ale jest gorsze niż B58/N55 zdecydowanie.


@sorek: no ale jaki dokładnie sposób prowadzenia? jasne, że B58/N55 jest lepsze, ale droższe w zakupie i utrzymaniu. Zależy kto gdzie jeździ. Jeżeli często poza miastem z dużymi prędkościami to wtedy będzie czuć dużą różnicę. Jeżeli tylko miasto i jazda do 100km/h to praktycznie jeżdżą tak samo, a spalanie
Jeżeli tylko miasto i jazda do 100km/h to praktycznie jeżdżą tak samo, a spalanie jest wyczuwalne inne


@bylem_zielonko: różnica 1l.. no nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a tego nowego mustanga v8 da się zagazować? bo nawet nie wiem

@bylem_zielonko: pewno, to nadal stary dobry wtrysk pośredni.

Powtórzę: kurde nie wiem pojeździj kiedyś R6 i V8 w tej samej budzie i powiedz czy czujesz różnice (
różnica 1l.. no nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@sorek: chyba na trasie ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo w mieście w korkach będzie 2, 3 litry. No i jest różnica w cenie zakupu

Uwierz, różnice czuć, nie chodzi tylko o przyspieszenie ale jakość jazdy. Nie wiem jak to opisać, to bardziej odczucia, które mają wszyscy co jeździli takimi fajnymi V8 np. ( ͡
Bierz Mustanga, chociaż BMW nigdy nie jeździłem ale na pierwszy sportowy samochód Mustang spoko do nauki jazdy / fajne wrażenia w stosunku do ceny.
@sorek: jezdzilem R6 i tak jak mówię chyba tylko dźwięk i świadomość, że coś większego jest pod maską wpływało na to, że było przyjemnie

Mustang spoko do nauki jazdy


@yuio: czytałem, że jakość prowadzenia dalej odbiega od europejskich aut, więc raczej dobrze jedzie tylko na prostej, a w zakrętach dalej problem, więc nie wiem czy jest dobry do nauki