Aktywne Wpisy
dzikiwonsz21 +18
Ale kupiłem gruza, ja #!$%@? XD
Ogólnie to aż się zastanawiam czy tego po prostu nie sprzedać na części czy do jakiegoś komisu, bo mechanik mi pewnie sporo krzyknie.
Kupiłem alfę 166, 2.4 jtd 136km a niżej lista "drobnostek" których Janusz sprzedaży mi nie opowiedział. Jak gadałem z nim przez telefon to mówił że jedynie tylnie zawieszenie i radio do zrobienia, a reszta jest super XD
Ogólnie to mam nadzieję, że za
Ogólnie to aż się zastanawiam czy tego po prostu nie sprzedać na części czy do jakiegoś komisu, bo mechanik mi pewnie sporo krzyknie.
Kupiłem alfę 166, 2.4 jtd 136km a niżej lista "drobnostek" których Janusz sprzedaży mi nie opowiedział. Jak gadałem z nim przez telefon to mówił że jedynie tylnie zawieszenie i radio do zrobienia, a reszta jest super XD
Ogólnie to mam nadzieję, że za
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Parę obserwacji:
- trzask co kilka obrotów korby, towarzyszy mu lekkie szarpnięcie
- występuje w miarę regularnie
- występuje na dowolnym biegu, zarówno jeśli chodzi o przednie, jak i tylne zębatki
- występuje tylko przy pedałowaniu, ale niezależnie od siły (przy czym przy większej sile strzela odrobinę głośniej)
- łańcuch i kaseta wymienione parę miesięcy temu, jeszcze w całkiem niezłym stanie
- nie jest to przeskakujący łańcuch
- napęd jest czysty
- korba wczoraj rozebrana i przesmarowania - nic nie dało
- wydaje mi się, że źródło jest w okolicach korby/suportu, ale 100% pewności nie mam
Czego jeszcze nie robiłem:
- ściąganie/serwis suportu
- ściąganie/serwis tylnej przerzutki
Jakieś pomysły?
Wolę popytać zanim wydam kasę na kolejne narzędzia i części.
#rower #szosa
@hard1: Tam są zapadki i od brudu mogą się zawieszać. Ale trzeba mieć wprawę by rozkręcić bębenek.
Ten bębenek to faktycznie niezły trop, bo tłumaczyłoby to "przeskakiwanie" przy pedałowaniu, ale bez przeskakiwania łańcucha. Rower ma pewnie z 18 tysięcy kilometrów przejechane, więc był czas, żeby tam coś zajechać.
Znasz może jakieś sposób, żeby się upewnić, że to faktycznie ta część? (oprócz tymczasowej wymiany tylnego koła, bo nie
Pooglądam jeszcze Youtube i zobaczę, czy dam radę sam coś dokładniej zbadać.
bębenki w piastach shimano zazwyczaj wymienia się w całości, rozbieranie, czyszczenie i naprawa to dla koneserów i ludzi mających dużo czasu.
Metoda ratunkowa na szybko, to wlanie do bębenka oleju, aby "odkleić" zapadki.
@hard1: Najpierw zobacz luzy, złap za kasetę i wychylaj góra dół. Kaseta/bębenek na piaście ma siedzieć sztywno.