Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebna mi pomoc ( ͡° ͜ʖ ͡°) W tym roku miałem szczęście i udało mi się kupić #ps5 , teraz czas na fajny TV. Możecie coś polecić? Nie znam się kompletnie, wiem, ze powinien mieć odświeżanie 100hz i HDMI 2.1. Chce wydać max 5k pln. #telewizory
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Damian8Damian9: on szuka do 5k. Za 5500 w Mediaexpert jest LG 55 CX + jakąś promocja że jak dodasz odpowiedni przedmiot to masz rabat więc wtedy wyjdzie poniżej 5000. Kup tego LG, nie ma nic lepszego. Kozacka jakość filmów i guer
  • Odpowiedz
@szamus1: Długo starałem się przekonać do tego lg oled i jakoś ostatecznie nie wybrałem go. Tak wiem, niby jakość kozak, ale jakoś te matryce oled i wypalanie się nie przekonują mnie do siebie ... Ale to tylko moje zdanie.
  • Odpowiedz
@LucaJune:Dla mnie wybor bylby prosty - samsung. uzywam samsunga juz 3 lata i porownujac do sony ktorzy znajomi kupili 2 lata temu za 2 razy wiecej niz ja swoj to szkoda ich kasy :) przez te 3 lata nie mam nic do zarzucenia w sumie - moze jedynie kilka razy problem z wifi byl i musialam zmienic na 2.4 zeby nie lapal problemow. Wlaczam tv i od razu odpalam apki
  • Odpowiedz
@Damian8Damian9: xDDDDDDDDDDDDDD od 2018 LG wprowadziło nowy system matryc i nie ma od tego roku modeli które się wypalają xDDD jest to udokumentowane. Chyba że po 12h dziennie będziesz Polsat info oglądał to co innego, ale przy normalnym użytkowaniu nie ma fizycznej możliwości na wypalenie xD
  • Odpowiedz
@mrkba: @LucaJune: @Damian8Damian9: miałem problem z xh90 - telewizor po wyłączeniu przez jakieś 2h, co około 10-15 minut robił dźwięk jakby się chciał włączyć i przy okazji włączał soundbar. po nowym update wszytsko śmiga elegancko, tv mogę polecić - ale nie mam porównania do innych, po prostu gra się zajebiście i ogląda filmy też zajebiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Wlaczam tv i od razu odpalam apki - sony, lg jeszcze nie widzialam zeby odpalal apki od strzala