Wpis z mikrobloga

Czego brakuje w Cyberpunk 2077

Brak cyklu dnia/nocy u NPC. NPC pojawiają się i znikają poza polem widzenia gracza.

Jeśli NPC wykonuje jakąś akcję, będzie to robić bez końca, dopóki gracz się nie poruszy.

NPC, którzy nie są związani z fabułą/misjami pobocznymi, mają jedną odpowiedź dialogową.

Jeśli jeden NPC zostanie zaatakowany, każdy inny NPC w dużym kręgu wokół gracza będzie kucał w tej samej pozycji, nawet jeśli nie widział pierwotnego ataku.

NPC w samochodzie będą podążać określoną trasą. Jeśli trasa jest choćby lekko zablokowana, na przykład przez samochód, przestaną się one poruszać, dopóki nie zniknie przeszkoda.

NPC w samochodzie nie będą próbować ruszyć się ani wysiąść z pojazdu, jeśli zaatakujesz ich kulami/innym pojazdem.

NPC nie będą próbować odzyskać swojego pojazdu z powrotem, jeśli im go ukradniesz.

NPC nie będą cię atakować ani bronić się w żaden sposób, ani w żadnej formie, nawet jeśli walczą tylko pięściami.
Policja pojawia się wokół pola widzenia gracza, gdy gracz jest poszukiwany, dopóki nie spróbuje się ukryć lub odjechać.

Policja nie będzie próbowała przesłuchiwać gracza, ostrzegać go lub aresztować za nawet najmniejsze popełnione przestępstwo, na przykład jeśli wejdziesz na prywatny obszar.

Policja nie jest w stanie prowadzić samochodów i ścigać gracza, jeśli odjedzie.

Policja nie będzie atakować wrogich celów, takich jak gangi.

NPC rzadko dziękują lub doceniają gracza, jeśli gracz im pomaga.

Na pierwszym materiale z rozgrywki, który pojawił się w 2018 roku mogliśmy usłyszeć:

Znacznie ulepszyliśmy nasz system społeczności, aby stworzyć najbardziej wiarygodne miasto w dotychczasowej grze z otwartym światem. Ulice miasta tętnią życiem, tłumy ludzi z różnych dziedzin życia, wszyscy żyją swoim życiem, z pełnym cyklem dnia i nocy


By potem w czerwcu 2020 roku...

Nowe systemy sztucznej inteligencji występujące w Cyberpunk 2077 pozwolą na niesamowitą dynamikę gry. Tysiące NPC będzie miało rzeczywiste codzienne czynności w sześciu dzielnicach Night City. Na dodatek nie zabraknie solidnych i różnorodnych postaci z implantami cyborgów, unikalnymi projektami i animacjami oraz cyklami dnia i nocy


#cyberpunk2077 #cyberbug #xbox #ps5 #pcmasterrace
eurphie - Czego brakuje w Cyberpunk 2077

Brak cyklu dnia/nocy u NPC. NPC pojawiają s...

źródło: comment_1607988301f9TfdLjNX7TnaectM9KFnH.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@eurphie: trudno sie nie zgodzić ale trzeba też docenić pozytywne aspekty gry takie jak
-Fabuła
-Mistrzowsko napisane dialogi które według mnie przebiły poziom w3
-system jazdy
-system walki
-genialny soundtrack
-wspaniała grafika (nie licząc ps4 i X one)
-Najlepiej zbudowana mapa jaką kiedykolwiek widziałem
  • Odpowiedz
@KuKumber: Co do systemu jazdy - bez przesady, to już takie GTA V zrobiło to o wiele, wiele lepiej. Nie wiem czy sterowanie samochodami/motocyklami czymkolwiek różni się na PC względem konsol, ale na XSX wszystkimi autami jeździ się jak mydelniczkami z nadsterownością i z niemal zerowymi hamulcami, zero jakiejkolwiek frajdy, korzystam tylko dlatego i tylko wtedy, gdy muszę.
  • Odpowiedz
  • 3
@KuKumber:
Fabuła na 20 godzin? Była Ok, ale nic poza tym.
System walki jest bardzo dobry, ale system jazdy? Pojazdy są nieobliczalne - w systemie jazdy trzeba wspomnieć o minimapie na której nic nie widać...

Ale najbardziej nie zgodzę się z ta mapa... ciasne uliczki dają klimatu, ale przecież to miasto jest puste - 4 wyścigi i jedna akcja na strzelnicy, co poza tym?
@Niemamrigczu: szczegóły? stary, o czym ty
  • Odpowiedz
  • 0
@Pust3lnick: O jezu, mnie tez ten fakt hamulców boli. Poza tym samochody brzmią jak z gry lat 90, zapętlone dźwięki, nawet w ostatnim filmie redzi pokazywali jak to robią na „szybko”, bo pewnie jeszcze 3 tygodnie temu samochody były nieme
  • Odpowiedz
@Niemamrigczu: ty bronisz tej gry jak by była Twoją matką ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wykonują mnóstwo dużo różnych czynności.

Ta. Chodzą, jadą, jedzą, siedzą udają ze z kims rozmawiają i prowadzą samochody.

Setki ubrań i modyfikacji.

Tylko dziwnym trafem generują sie czesto te same postacie obok siebie w tych samych ciuchach.

A opowiadając na zalety @KuKumber to

-Fabuła

Jak z taniego filmu klasy B

-Mistrzowsko napisane dialogi
  • Odpowiedz
@eurphie: A powiedz mi jeszcze, czy istnieje cyberpsychoza? Miało występować szaleństwo u nas, lub NPC, z ogromną ilością wszczepów
  • Odpowiedz
@eurphie: AI i NPC to najsłabsza strona Cyberpunka, ale liczę na to że poprawią ten aspekt i za parę miesięcy będzie można się cieszyć normalnym zachowaniem typów na ulicach.
  • Odpowiedz
@eurphie: Dodam jeszcze kilka rzeczy, które odejmują realizmu:

- brak możliwości zmiany fryzury / brody / tatuaży po rozpoczęciu gry
- brak animacji picia / jedzenia, chociażby w barach (jest tylko podczas misji)
- brak środków transportu publicznego (są tylko punkty szybkiej podróży)
- brak możliwości zmiany mieszkania
- restauracje, w których nie da się nic zamówić
- usiąść można tylko w kilku miejscach, na zwykłej ławce się nie da
-
  • Odpowiedz