Wpis z mikrobloga

@Sok_Mandarynkowy: Spokojnie. Nie wyglada to źle. Normalne, że w czasie studiów większość pracuje bardziej dorywczo.

Ja bez studiów w jednym roku zmieniłam prace 4x (beznadziejna firma, potem następny pracodawca mnie oszukał, potem praca potrzebna tylko do opłacenia rachunków i w końcu normalna praca). W ostatniej firmie w tamtym roku pracowałam rok, potem poszłam do korpo. Pytali skąd tyle firm miałam wcześniej, mowilam szczerze, zero problemów
@Lonate: Ja teraz mam umowę o pracę, ale bardzo mnie dymają z racji tego, że potrzebuję doświadczenia i pieniędzy, bo studiuję zaocznie, a do tego COVID :(

Ale muszę zacisnąć zęby chociaż jeszcze na rok i dać sobie radę, bo potrzebuję w branży doświadczenia i wpisu w CV dość dobrego, jakby nie było, mimo tego jakie warunki mi dali.
@Sok_Mandarynkowy: Rozumiem, moja praca przed korpo, ta w której byłam rok, była właśnie powiązana z studiami zaocznymi, które zaczęłam. Też tam siedziałam dla doświadczenia. Był to typowy Januszex z typową Grażyną jako szefowa. W końcu dostałam cholery i zrezygnowałam, poszłam do korpo, okazało się, że można ot tak zarabiać 2x więcej robiąc 2x mniej xD A w międzyczasie spokojnie skończyć studia
@Lonate: O, to mam taką samą historię jak ty. Też studiuję zaocznie i ta praca jest z tym powiązana. Januszex to tylko pod względem kasy, bo naprawdę spora grupa mediowa.

I też dostaję cholery, ale jestem 3 miesiące i dopiero najlepsze się zacznie. No i planuję też się wyprowadzić jednak

Jaka branżą? :P