Wpis z mikrobloga

Ale redzi walili od początku

Informacja że można przejść grę bez zabijania.


Pominę fakt że jest kilkanaście cutscenek gdzie musimy zabić ale to mniejsza!
Wiecie jak sobie poradziły z tym problemem tuzy od cd projekt red żeby nie tetować projektu poziomów i męczyć się z tym czy dany styl bez zabijania jest w ogóle grywalny?

Na początku rozgrywki znajdujemy dodatek do broni który zmienia pocisk, nie zabija a "ogłusza" cyk i fajrant. xD

#cyberpunk2077
Pobierz trejn - Ale redzi walili od początku 

 Informacja że można przejść grę bez zabijani...
źródło: comment_1607876616YcYI9APgv5whJn3C6PG6BF.jpg
  • 7
Pominę fakt że jest kilkanaście cutscenek gdzie musimy zabić ale to mniejsza!

@trejn: gdzie masz takie cutscenki, nie przypominam sobie akat żebym musiał zabić
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@trejn: lipa w cholere, już w blisko 20letnim MGS2 była możliwość przejścia gry bez zabijania ale Twój pistolet do robienia tego był na strzałki usypiające o opóźnionym działaniu jeśli trafiłeś np. w korpus. Headshoty dawały natychmiastowe zaśnięcie. To zmuszało do taktyki i grania po cichu, bez świadomości przeciwników, że w ogóle jesteś koło nich. A w CyberPranku można po prostu #!$%@?ć ile wlezie a ten chłopek nie umrze tylko się straci