Wpis z mikrobloga

Witam, zastanawiam się nad zakupem PC, ale ogólnie odnośnie technologii jestem zielony.

W związku z powyższym mam pytanie do wykopków ogarniających temat:
1. Konsola, czy PC ?
2. Jak PC to warto skorzystać ogarnąć jakąś firmę, która składa podzespoły, czy kupić już coś przygotowanego np. na xkom czy komputronik ?
#gry #komputery #konsole #graczenacodzien
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cacum3: Zamierzam przeznaczyć 5.000,00 zł i ma mi to służyć do rozrywki - gry, filmy. Do tej pory zawsze brałem z Windowsem. Czasem grywam na konsoli (pożyczonej), ale szczerze wolę PC, bo od 20 lat gram na myszce i klawiaturze :D
  • Odpowiedz
@DevilsAdvocat89: Wypróbuj Linuxa (równolegle). Jest lepszy od W10 (nie wszystkie gry działają, ale reszta nie ma problemu. Idź w AMD. Dyski ssd proponuje coś od MSI na B550 z dwoma gniazdami nvme. Karta też od AMD, 32 gb ramu. Porządny zasilacz (może Seasonic)
  • Odpowiedz
@DevilsAdvocat89: @cacum3: win10 jest dzis wymagany przez wiekszosc gier, nie ma sensu brac kompa do rozrywki bez tego, do pracy w sumie tez bo wszystkie standardowe programy sa pod win. Klucz win10 to moze 20-30 zl na alledrogo.

Same zestawy PC najlepiej obadac z jakiegos aktualnego rankingu z portalu lub forum dotyczacego pc, polecam PClab i dzial zestawy komputerowe tam.
  • Odpowiedz
do pracy w sumie tez bo wszystkie standardowe programy


@Aster1981: jakie? LibreOffice? Gimp? Jak nie musi pracować na czymś pod w10 to po co mu system, który z roku na rok robi się coraz bardziej wkurzający? Oczywiście, każdy musi sam ocenić, czy szybciej działający komp kosztem ok 30% niedziałających gier jest dla niego
  • Odpowiedz
@cacum3: ms office, cala reszta tez w wiekszosci robiona pod win(7 i obecnie 10) pod to najpopularniejszy system.

Komp za 5k do gier, na ssd bedzie dzialal zajebiscie szybko i sprawnie. Nikt tu nie zauwazy roznicy.