Wpis z mikrobloga

@Dzyszla: coś w tym jest. Generalnie ja jestem za nowinkami, nawet podobają mi się nawet takie rozwiązania jak w Audi, że wszystko jest ekranami, podobają mi się personalizacje w zegarach itp itd, ale gdy stoję samochodem, gdy do niego wsiadam, gdy bawię się tym wszystkim. Bardzo podobają mi się też oświetlenia ambientowe, ale gdy już ruszę, i jadę, to tęsknię za analogowymi mega czytelnymi zegarami, przyciskiem od klimatyzacji, przyciskiem od
  • Odpowiedz
  • 4
@fortySeven koreance zawsze mieli problem z interfejsami. Miałem optime i to dramat był. Interfejs jak z chińskiej wiezy albo kijowego produktu z aliexpreS. Ale zaraz przyjdzie @Student_AWAS i powie ze sa super. Ty się nie znasz. No i na pewno lepsze niż niemieckie. ( )
  • Odpowiedz
Wygląda to wszystko fajnie i ładnie, tylko często mam wrażenie że to ma właściwie tylko tak wyglądać, i być prostsze w produkcji.


@Iceman_: ja mam obecnie takie zegary jak na górnej części screena i z niczym mi się lepiej po mieście nie jeździło. Za to nowe Sorento jest mega, bo ma nadal dużo guzików

@bigger: ale chociaż działa płynniej niż ten kalkulator w pezocie xD
  • Odpowiedz
@bigger: Nom, plus soft lubi się po prostu zawiesić, a restart z kluczyka nie pomaga. Ba, nawet wyciągnięcie klem nic nie da, trzeba ASO. Generalnie jakość w koreańcach to nieśmieszny żart.
  • Odpowiedz
@Michud111: jakich uciśnionych? Hyundai Motor Group to 4 producent na świecie. Radzi sobie swietnie na całym świecie, a będzie lepiej. Ja jestem w avangardzie rewolucji ʕʔ(ʘʘ)( ͡º ͜ʖ͡º)

VANGUARD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz