Wpis z mikrobloga

To moje ostatnie zamówienie w #xkom, nie różni się to niczym od moreli czy innych januszexów. 3060Ti zamówiony w miarę szybko po premierze, status "Dostępny" - banerek zamów w ciągu 30 minut a otrzymasz jutro, z czystej ciekawości odświeżałem jeszcze co jakiś czas po zakupie i jeszcze przez przynajmniej 30 minut nadal były dostępne "na następny dzień".

Oczywiście dziś karty nie otrzymałem, otrzymałem za to maila, że w sumie towaru to nie mają i planują zrealizować 15tego grudnia, choć oczywiście tego nie gwarantują. Czyli czysto świadomie wpisują na stan magazynowy jakieś losowe cyferki typu 99999 wiedząc że tylu nie będą mieli, bo nawet najprostsze rozwiązania dla e-commerce jak presta czy shopify potrafią aktualizować stan magazynowy real time.

Myślałem, że po wpadkach z PS5, 3080, Ryzenami, Radeonami #xkom uzna, że reputacja jest ważna. Jak właśnie się przekonałem niezbyt, klienta mają w dupie. Zostawiłem przez ostatni rok u nich ponad 10k zł, dużo mało nie wiem, ale dzisiaj to się kończy. x-kom dołącza do moreli na mojej liście "tych u których nie kupuję". Poczekam jeszcze do tego 15tego grudnia choć wcale nie wierze w jego realizację, a potem pewnie anuluje zamówienie i siano zgarnie Amazon jak się sytuacja na rynku wyklaruje, tam przynajmniej liczą się z opinią i zadowoleniem klienta.

#zalesie #januszex #rtx #nvidia
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ahojekk: ja też zamówiłem jak była "dostępna" z wysyłką na następny dzień. Najpierw przyszedł mail o przyjęciu do realizacji, później informacja o opóźnieniu i planowanej wysyłce w dniu dzisiejszym. W tym samym mailu w tabelce informacja o dostępności kart po 04.01.2021. Ostatni mail przyszedł przed chwilą od jakiejś pracownicy z formułką o dużym zapotrzebowaniu i WSTĘPNYM terminie dostawy za 4 tygodnie. Ja nie robiłem sobie nadziei ale pewnie ludzi którzy
  • Odpowiedz
@ahojekk pewnie nie pozbierają się po tym jak przestaniesz u nich kupować xD a później grzecznie wrócisz do x-kom/morele jak zobaczysz że komputronik i inne sklepy mają ceny rzędu +30% na niektórych towarach. A odnośnie tego czy 10 tysięcy w rok jest dużo - śmiem twierdzić że nie. Wyposażenie jednego stanowiska pracy w firmie to podobny koszt, i takie zamówienie robię kilka razy w miesiącu - i nadal twierdzę że to
  • Odpowiedz
@tuomveri: Przecież to nie jest post o tym, że x-kom sie nie pozbiera po utracie takiego "klienta", to są po prostu moje żale myśląc, że x-kom jest poważnym sklepem, liczącym się ze swoją opinią. Wracać nie musze, tak jak nie wróciłem nigdy do moreli. Po prostu sobie poczekam na dostępność na Amazonie.
  • Odpowiedz
@ahojekk ja też miałem różne przygody z tymi sklepami, ale rzeczywistość jest taka, że nie ma dla nich dobrej konkurencji - raz że atrakcyjna cena, a dwa że towar z polskiej dystrybucji więc nie ma problemów z gwarancją
  • Odpowiedz
@tuomveri: Po części się zgadzam, ale co do gwarancji to właśnie od kiedy realizowałem ją dla jednego z produktów kupionych na Amazon to nigdy nie chce już innej obsługi gwarancyjnej. U nas oddaj przedmiot, czekaj 14 dni na decyzje, 14 dni na naprawe, już nie mówiąc że często potem "wina użytkownika". Za to na Amazon zgłosiłem, za pierwszym razem od razu wysłali mi nowy taki sam sprzęt a stary miałem
  • Odpowiedz
@ahojekk: jprdl ja zamowilam 7 minut po tym jak były dostępne i dzisiaj mail ze bedzie karta 31/12/2020 :D mąż zamowil swoja 2 minuty po i dalej nie ma maila potwierdzajacego.
  • Odpowiedz
@ahojekk w morelach często się zdarzało że nie mieli sprzętu, który zamawialiśmy (i nie wiedzieli kiedy będzie ciągle zmieniając termin), więc od dłuższego czasu zakupy robimy głównie w x-kom
  • Odpowiedz
@prze-kac: Cyrk jak c--j na tym Morele, w pytaniu o zamówienie odpisali, że nie wiadomo kiedy i dostane dopiero prosto z fabryki jak będzie, na czacie na żywo babka powiedziała, że jestem 15 w kolejce i karta najpewniej na styczeń, a wczoraj się okazało, że spakowana i dzisiaj wysłali
  • Odpowiedz
@prze-kac: Brałem Gigabyte'a Eagle OC, kupiłem w o 15:01:42, wybrałem omyłkowo przelew tradycyjny, zaksięgowali dopiero w czwartek rano i po tym pytałem na tym czacie. Po południu wchodzę na status zamówienia, a tam skompletowane do wysyłki. Dzisiaj rano już wysłane z linkiem śledzenia InPost.
  • Odpowiedz
@Patrox no to farcik mi przedwczoraj zaksiegowali bo blik wybralem ale zero odzewu jestem 14 do MSI gaming x trio ciekawe ile czasu im zejdzie do wysyłki
  • Odpowiedz