Wpis z mikrobloga

Chcę uzyskać zaświadczenie o niekaralności przez e-KRK, wypełniam wniosek i w momencie podpisu przez profil zaufany (założony przez ING) za każdym razem wyskakuje mi informacja " Dane osoby podpisanej pod dokumentem nie zgadzają się z danymi osoby zalogowanej" - nie mam pojęcia co robić, wszystkie dane się zgadzają, dotąd też nie miałem nigdy problemu, wypełniałem już różne rzeczy z użyciem swojego profilu zaufanego. Jakiś czas temu też składałem wniosek dziewczynie przez jej profil zaufany (również przez ING) i wszystko przeszło normalnie, podpis się powiódł.
Miał może ktoś podobny problem, lub ma pomysł jak rozwiązać tę sprawę? Próbowałem dodzwonić się na infolinię czy to punktu informacyjnego sądu, czy to profilu zaufanego, ale kolejki są takie, że do jutra mógłbym czekać :/.

#profilzaufany #ing #krk #urzad #epuap #urzedy
Himiodzio - Chcę uzyskać zaświadczenie o niekaralności przez e-KRK, wypełniam wniosek...

źródło: comment_1606734937VXZGiTypKlP7jqn0Bv5oLt.jpg

Pobierz
  • 32
Nie wiem czy to jest odpowiedź, ale dopiero teraz mi się takie coś wyświetliło...

Uprzejmie informujemy, że od dnia 28 listopada 2020 r. występuje awaria techniczna systemu e-KRK

uniemożliwiająca:

przesyłanie zapytań i wniosków o uzyskanie informacji o osobie

odebranie odpowiedzi

Awaria dotyczy współpracy z profilem zaufanym. Pracujemy nad jej usunięciem.


Możliwe, że dlatego tak to wygląda, zobaczymy co na dniach będzie, czy całość w jakiś sposób się "naprawi"
Mam ten sam problem, to państwo to jest jedno wielkie GOOOOWNO, poprostu GOOOWNO i patyki. Teraz będę musiał jechać do KRK i zapłacić jeszcze raz tym śmiecioom urzędowym za wydanie papierowego zaświadczenia.
Probuję pobrać odpowiedż PZ od wczoraj z miernym skutkiem.
Reklamacji nie można złożyć bo też wymaga podpisu PZ.
Odpowiedź z pomocy ekrk:

Informujemy, że nad tabela do logowania widnieje informacja:

Uwaga !

Ze względu na zmianę parametrów pracy części serwerów po stronie usługodawcy podpisu Profilem Zaufanym, w systemie ekrk mogą występować problemy z weryfikacją podpisów wniosków i odpowiedzi. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

Dopóki informacja nie zostanie usunięta nie ma możliwości odbioru lub