Wpis z mikrobloga

Walczyłem ponad tydzień z infoliniamii i biurami obsługi klienta, by w końcu uzyskać taką oto informację. Jak dla mnie jest to informacja jednoznacznie wskazująca (zwłaszcza ostatnie zdanie) na to, że Ci z anulowanymi zamówieniami rzeczywiście będą traktowani priorytetowo i będę mieli szansę kupić konsolę bez większych problemów. :) (Oczywiście i tak nie wierzyłbym temu na 100%. xd) Żadna rewelacja, ale myślałem, że warto się tym podzielić. :)
#ps5 #neonet
Wołam wszystkich tych, którzy udzielali się w moich ostatnich postach na podobny temat.
@shanq @Veux @maseczka @karolarz @BenekxD12 @fajfik @jasio325 @Rogerotti @oiomek @Neneszo @danter @adiqq @ye_bunny @Majla @Francao @junoreactor @testaccount9432
Jeśli kogoś oznaczyłem niepotrzebnie lub zapomniałem oznaczyć - najmocniej przepraszam. :)
Ryszardzislaw - Walczyłem ponad tydzień z infoliniamii i biurami obsługi klienta, by ...

źródło: comment_1606571744hyIxTiXEh8rgzfyKHvzT72.jpg

Pobierz
  • 6