Aktywne Wpisy

WielkiNos +415
Samochodziarze wyśmiewają kierowców, którzy dostosowują prędkość do warunków panujących na drodze? Stare, znałam.
#samochodoza #bezkazpodludzi #patologiazmiasta #kierowcy #takaprawda
#samochodoza #bezkazpodludzi #patologiazmiasta #kierowcy #takaprawda

źródło: temp_file6363250226912583735
Pobierz
Polska2080 +14
#kryptowaluty #pytanie #pytaniedoeksperta #inwestycje #inwestowanie
Moja dziewczyna ma pomysł, żeby kupić mentoring krypto, jakiś tam kurs jest i sygnały.
Ja siedze w krypto od 10 lat, zarobiłem wystarczająco, żeby nie pracować do konca życia ale stwierdziłem, że się nie wypowiadam tylko zapytam tutaj i niech przeczyta.
Także
Moja dziewczyna ma pomysł, żeby kupić mentoring krypto, jakiś tam kurs jest i sygnały.
Ja siedze w krypto od 10 lat, zarobiłem wystarczająco, żeby nie pracować do konca życia ale stwierdziłem, że się nie wypowiadam tylko zapytam tutaj i niech przeczyta.
Także
Tak więc w NRD powinny jeździć zauważalne ilości Garbusów z lat 50, zwłaszcza, że okres eksploatacji samochodu w tym kraju był bardzo długi - wystarczy wspomnieć, że 30 września 1988 wciąż było tam zarejestrowanych ponad 100 tysięcy 25-30 letnich mydelniczkowych Trabantów P50/P60 z pierwszej serii.
Tymczasem występowały jedynie śladowe ich ilości, na poniższym zdjęciu widać jednak enerdowskiego Garbusa, którego właściciele porzucili w lesie po upadku muru. Wszyscy porzucali Trabanty, a oni porzucili samochód zachodni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#samochody #motoryzacja #historia #garbus #nrd #ciekawostki #trabant
źródło: comment_160655502437vrpf5BlOtv80ZdNDS4v7.jpg
Pobierz@Ikarus_260: Myślę, że to mogło być problemem. W pewnym momencie mogło się okazać, że lepiej jest ogarnąć sobie nowego Trabanta, niż próbować drutować starego Garbusa.
Poza tym to, że ludzie z Berlina do momentu budowy muru mieli de facto bezpośredni dostęp do "zachodu" to jedno. Pozostali mieszkańcy NRD tak łatwo już nie mieli.