Wpis z mikrobloga

mireczki mam do was pytanko - większość z nas ma jakies swoje ulubione sklepy internetowe. Co Was w danym sklepie najbardziej urzekło Ew. Jaki czynnik decyduje Waszyn zdaniem o tym, ze dany sklep staje się tym ulubionym? Oczywiście wiadomo poza cena ( ͡° ͜ʖ ͡°) #sklepyinternetowe #biznes #marketing #ecommerce #januszebiznesu

Najbardziej zwracam uwagę na:

  • Czas dostawy 26.8% (11)
  • Programy lojalnościowe 4.9% (2)
  • Kosz dostawy 4.9% (2)
  • Czy towar jest dobrze zapakowany 2.4% (1)
  • Różne kanały dostawy 2.4% (1)
  • Bezpłatna dostawa 46.3% (19)
  • Jakość obsługi tel/mail 0% (0)
  • Duży asortyment 9.8% (4)
  • Zniżki dla stały klientow 2.4% (1)

Oddanych głosów: 41

  • 10
@eternit_nie_wybacza: B2C: czy można zamówić do paczkomatu i profile w social mediach (tak skrótowo sprawdzam wiarygodność, czy to nie jakiś fake sklep). B2B: koszty dostawy, termin realizacji i czy w ogóle są ceny podane (niestety, B2B często jest w lesie, np. ceny po zalogowaniu albo nawkładasz do koszyka, a potem się dowiadujesz, że nie da się go zrealizować bo coś tam coś tam xD)
@MalutkiKicius:
- zakupy bez konieczności logowania,
- brak spamu, zarówno standardowego na maila jak i tych różnych wyskakujących znienacka okienek,
- widoczne ceny, stany magazynowe i przewidywana wysyłka,
- możliwość śledzenia postępu złożonego zamówienia,
Jak kupujesz jedną sztukę towaru to bezpłatna wysyłka jest ok, ale jak kupujesz czegoś 10 szt. to wtedy 10x płacisz za wysyłkę, więc nad "bezpłatną dostawą" bym się zastanowił
B2B: koszty dostawy, termin realizacji i czy w ogóle są ceny podane (niestety, B2B często jest w lesie, np. ceny po zalogowaniu albo nawkładasz do koszyka, a potem się dowiadujesz, że nie da się go zrealizować bo coś tam coś tam xD)


@ecco: Mówisz o ofercie Gusto dla B2B? ( ͡º ͜ʖ͡º)