Wpis z mikrobloga

#oculus #vr #gry #pcmasterrace Potrzebuje jakiegoś speca od VR, nigdy nie korzystałem nie znam się. Mam zamiar sprawić sobie okularki do vr, na pewno oculus (cena/jakość chyba że ktoś wie lepiej) Który oculus byście brali i czy warto w to się bawić. W załączniku komp mój i parę uwag.

Wymagania/uwagi:
ostry obraz wchuy, tak żeby można było się wczuć
Kabelki mi nie przeszkadzają
Facebook jako must have mi przeszkadza (mam face, ale nie ufam im) Ale jak mus to mus.
Hajs do 3k
Miło by było gdyby się dało grać w zajumane gierki

pytanka:
Jak jestem ślepy tak że nie widzę swoich stóp to będzie to wpływało na grę? Soczewki mnie męczą.
Pobierz Picfan - #oculus #vr #gry #pcmasterrace Potrzebuje jakiegoś speca od VR, nigdy nie ko...
źródło: comment_1606220937SQBjfYolOTdx1Miyh2cIgw.jpg
  • 18
ostry obraz wchuy, tak żeby można było się wczuć


@Picfan: Polecam Half Life Alyx, zajebiście się można wczuć. Jak chcesz trochę gier na start, to kup od razu VR bundle na humble bundle. https://www.humblebundle.com/games/fall-vr

Ja mam Rift S i jest spoko aaaale, zależy od gry. Okularów używam głównie do simracingu. Assetto Corsa jest super, Project Cars 2 już gorzej. Największy problem to skupianie się na horyzoncie, bo wytężasz wzrok i widzisz
@Picfan: GTX 1080, więc minimalnie lepiej od 2060. Chociaż to też zależy od gry. Spokojnie daje się komfortowo pograć w HL Alyx albo Skyrima. Ja kupiłem to głównie do wyścigów. No i polecam, to zupełnie inny poziom grania. Naprawdę można się wczuć, chociaż przyzwyczajenie się do VR na tyle żeby grać bez przerwy przez godzinę trochę zajmuje.
@Picfan: Rift bedzie wycofany od nowego roku i jak sie spsuje kabel to będzie trudno wymienić; Quest 2 to świeży produkt i ma być główną częścią ich lineupu teraz więc jak iść w Oculusa to raczej tylko to. Plus oczywiście sam sprzet moim zdaniem lepszy pomijając opaskę którą wypada jak najszybciej wymienić :P
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2