Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak w wielkiej dupie jestem mireczki, jeżeli małżeństwo moich rodziców wisi na włosku? Matka non-stop widzi, jak ojciec coś pisze po internetach z kobietami i go nakrywa na tym. No ogółem co jakiś czas są poważniejsze kłótnie i jestem przekonany, że ojciec faktycznie ją zdradza, a jego tłumaczenia to aż się kupy nie trzymają xD

Ja jestem aktualnie studentem i jestem na ich utrzymaniu. Nie powiem, że przykro by mi było jakby się rozwiedli. No ale martwię się też o to jak skończę bez nich, bo sytuacja jest dosyć poważna. Nie pracuję, nie mam przychodów żadnych. Nie wiem szczerze co robić jak się rozwiodą i powiedzą, że w sumie to niech ja sobie radzę w życiu, a oni to mają w dupie. Byliście kiedyś mirki w takiej sytuacji? Dosłownie wylądowałbym jako bezdomny, ewentualnie musiałbym szybko organizować sobie obojętnie jaką pracę i nie wiem co dalej. Wziąć dziekankę i spróbować wynająć mieszkanie? A potem wrócić na zaoczne? Ale czy by mnie było w ogóle stać.... Nie wiem czy w ogóle pozbierałbym myśli i dawałbym radę na studiach, bo jak już o tym myślę, to mi serce wali jak młot i się stresuję i nie potrafię się skupić.

#studbaza #studia #rozwod #malzenstwo #zwiazki #kiciochpyta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5fbc1ce363ef59000b67be4a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 18
  • Odpowiedz
OP: @atteint: I to i to. Rodzice raczej dadzą sobie radę, bardziej martwię się o mamę... Tu nie tyle co chodzi o bycie samodzielnym. Mam 20+ lat i nie mam na tyle skilla w tym co robię, żeby znaleźć pracę tak od buta. Przecież jak wyląduję jako bezdomny, to co mi z tej samodzielności? xD

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: sokytsinolop
  • Odpowiedz