Wpis z mikrobloga

Siemka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tldr:


Moja decyzja o wyborze pada zamiast klawiatury wykluczyła wiele osób chętnych spróbować mojej gry. Więc naprawiłem to. Dodałem w menu opcję wyboru sposobu sterowania, jak na razie nie ma możliwości przypisania sterowania wedle uznania, ale jest to na liście TODO. W każdym razie zapraszam do testowania ( ͡° ͜ʖ ͡°) Będę wdzięczny za feedback jeśli już ktoś się zdecyduje.

Ze znanych błędów, nie zaimplementowałem jeszcze obrotu kamerą za pomocą klawiatury/myszy, jest to jeden z priorytetów

Link do gry: https://checkenginestudios.itch.io/pirates-keel

wołam zainteresowanych sterowaniem klawiaturą z poprzedniego wpisu: @MrNobody333 @InterferonAlfa_STG


#bordogamedev #gamedev #gry #unity #unity3d
TymRazemNieBedeBordo - Siemka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tldr:

SPOILER

Moja decyzja o wybor...

źródło: comment_1605721671nUnrrMdpsCq0UJNaC4uC97.jpg

Pobierz
  • 24
@ciuciumka: dziękuje koleżanko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kolejne_konto_na_wykopie: tej nie promuje, to gra do portfolio. Udostępniam ją jednak gdzie mogę, bo dołączyłem do niej publiczny kod źródłowy (który ze względów licencyjnych niestety nie może być 1:1 z wersją, którą widzisz w gotowych buildach, dlatego jest obsuwa w jego publikacji), by oddać community część swojej wiedzy, może pomysłów jak kilka rzeczy związanych z gamedev rozwiązać
@materazzi: @ksieznisia: @krul_goblinuw:
Panowie i pani, błąd naprawiony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To było takie głupie... Zapomniałem wywalić poprzedni moduł, który na upartego chciał czytać wartość z pada, którego nie było. Samo to wczytywanie wywalało i kamerę (bo gra myślała że gałka jest trzymana w dół) i sam gameplay, bo cały czas sypało błędami, przez co kilka metod sprawdzających poprawność fizyki pojazdu nie uruchamiało i