Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +88
Problemem wysokich cen #nieruchomosci nie są koszty budowy czy chciwość deweloperów tylko niesprawiedliwy system podatkowy jaki panuje w Polsce.
Janusz na minimalnej 4300 zł dostanie 3200 netto, z czego pracodawca zapłaci ponad 5000 zł.
Kto kto zarabia średnią krajową dostanie 6000 zł na ręke, z czego 8,5 to brutto, a koszty to ponad 10000 zł.
Ktoś kto zarabia 25 tysięcy wrzuci sobie w koszty samochód, paliwo od reszty zapłaci 19% podatku i
Janusz na minimalnej 4300 zł dostanie 3200 netto, z czego pracodawca zapłaci ponad 5000 zł.
Kto kto zarabia średnią krajową dostanie 6000 zł na ręke, z czego 8,5 to brutto, a koszty to ponad 10000 zł.
Ktoś kto zarabia 25 tysięcy wrzuci sobie w koszty samochód, paliwo od reszty zapłaci 19% podatku i
Bibi_Mechanik +63
#alkoholizm Od połowy maja ani łyka alkoholu, wczesniej 2-3 czteropaki na dzień. Dawno już nie byłem tak długo trzeźwy i mam nadzieję, że jeszcze trochę wytrzymam
@MrBates: Na inny płyn chodzą, nie kombinuj.
@yggdrasil: Ale wypadałoby dopytać, co za rower, jaka jazda, jaka waga zawodnika. Za mocne hamulce trudniej wyczuć. M.in. dlatego wciąż na tylnym kole w niektórych rowerach spotyka się tarcze 140 i 160 mm.
Może wystarczyłyby mu Deorki: 2 lub 4-tłoczkowe.
@MrBates: Do enduro SLX, zwłaszcza jak jesteś ciężki. W zwykłym MTB trail/XC Deorki wystarczają. Inwestujesz co najwyżej w inne klocki (niekoniecznie Shimano) i tarcze.
Sram niestety od lat pokazuje, że na hamulcach się nie zna - i mówię to jako cierpiący użytkownik SRAMa.
Za Shimano też przemawia dostępność serwisu i łatwość w kolejnej odsprzedaży jeśli trzeba bo to też ważne aspekty.
W przyszłym roku pewnie będę zmieniał rower startowy XC i jak wciąż się
@Adwokat_Boga: Skoro chce RSC to zakładam, że wie co robi.
Muszę ogarnąć sobie jakiś demo day w tym czasie zarazy żeby spróbować nowego XT/XTR vs Srama Eagle.
Sram nawet z wkręconą gałęzią zawsze działał znakomicie. Jedyna wada to, że supporty mi się zacierają praktycznie co wyścig w błocie/wodzie.