Wpis z mikrobloga

  • 0
#allegro #ecommerce #zakupy
Mirki, czy ktoś z Was miał sytuację, gdy sprzedawca anulował transakcję z powodu braku towaru, jednak ma aktualną sprzedaż tego produktu po cenie wyższej o ok. 30% względem kupionego przeze mnie?
Otworzyłem spór/dyskusję na razie, czy macie może jakieś doświadczenia?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@UFC_Jest_W_Dupie
dostałem taką odpowiedź: "Przykro mi ale system sklepu wznawia aukcje automatycznie zmieniając cenę w zależności od zmiany cen dostawy. Tym samym nie mam możliwości sprzedać Towaru po niższej cenie Niż sam kupuje towar gdyż urząd skarbowy obciążyłby mnie lub kupującego opłatą od darowizny."
no k---a mać, co mnie to obchodzi xD
  • Odpowiedz
@dahlem: oczywiście to kompletne bzdury co napisał, o ile nie jest to jakiś ewidentny błąd cenowy to towar powinien zostać wydany, inna sprawa czy tobie chce się latać po sądach
a co to za towar kupiłeś i czy te 30% mniej to może być błąd?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@UFC_Jest_W_Dupie
nie no nie będę latał po sądach, + kupiłem bzdet który jest na innych aukcjach, ale po prostu bardzo nie lubię takiego cwaniakowania i ładowania w dupę klienta. Jak już miał jakiegoś buga, to niech to weźmie na klatę i na drugi raz to przypilnuje. Ciekaw jestem tylko, jeśli to się odbije o Allegro, to czy oni coś poradzą na to. Poczytam regulamin, czy sprzedający może odwołać aukcje bez powodu.
  • Odpowiedz