@NapletuttiGinekogucci: hm, obroty jak w większości "małych" benzyniaków z tamtych lat. Passat B5 czy Golf IV z 1.6 (i V chyba też) też ma 3000 obr/min przy 100km/h. Tylko kultura pracy i wyciszenie inne
@NapletuttiGinekogucci Miałem benzynę 1.1 (Hyundai Getz), przy 100km/h jest 3000 rpm, przy 140 (wg gps, na liczniku troszkę więcej) 4400rpm, w sumie do 3500 było spoko, powyżej się głośno robiło. A co do diesli, obecnie mam Puga 406 z 2.0 HDi, przy miejskiej jeździe traktor straszny, na trasie do 130 jest ok.
@NapletuttiGinekogucci jakim momencie? Co Ty porównasz? Chyba turbo diesla do wolnossacej benzyny małej pojemności. Jak może być cichszy jak silnik jest głośniejszy wytłumacz mi xD
@NapletuttiGinekogucci porównajmy mój silnik 3.0 bez turbo do turbo diesla 3.0. 2004 6b vs 6b 231KM/300Nm vs 204KM/400Nm 6,5s vs 7,5s do 100 25s vs 32s do 200 Rozłożenie masy 50/50 vs 60/40 Żadnych wibracji w kabinie u mnie. Zapalanie w zimie i moment kiedy masz ciepło w aucie. Brak turbo i problemów z dwumasa. Porównanie turbo benzyny do td nie ma już w ogóle sensu, bo jest o wiele szybsza. Diesel
@NapletuttiGinekogucci Mhmmm ale wiesz, że w dużym skrócie przyspieszenie to wypadkowa Nm razy obroty? Mój silnik ma 300Nm przy 3500obrotow, jeżdżę nim od 2500 do 4500. Diesel 2k*400Nm = 800 000 Benzyna 3,5k*300Nm = 1 050 000 Tak, benzyna jest dynamiczniejsza od diesla na co dzień. Do tego można ją pokręcić do 6500 i juz robi się szybko, co sąm mówisz w dieslu następny bieg i zostajesz z tyłu. W moim porównaniu
@kipowrot: warto dodać ze w tym dieslu robisz full przelot z downpipem robisz chipa i robi sie 300km. Idąc dalej wsadzasz wtryski z 335d/535d, hybrydowe turbo, większy IC i robi sie ~370km ( ͡°͜ʖ͡°)
@NapletuttiGinekogucci większa pojemność i turbo. Przejedź się jakimś chociaż 2.0T około 200KM. Gwarantuje, że nie będziesz chciał jeździć dieslem, ale musisz, bo mało pali.
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
#fso #polonez #motoryzacja
źródło: comment_16047713176HiIbxi9VsG6lSH5LYNveU.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@fajnyprojekt: @NapletuttiGinekogucci: daj mu do odciny, wytrzyma!
źródło: comment_1604771553LvavBJWU0A9Bixgfu1xXlS.jpg
Pobierz@NapletuttiGinekogucci: hm, obroty jak w większości "małych" benzyniaków z tamtych lat. Passat B5 czy Golf IV z 1.6 (i V chyba też) też ma 3000 obr/min przy 100km/h. Tylko kultura pracy i wyciszenie inne
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
6b vs 6b
231KM/300Nm vs 204KM/400Nm
6,5s vs 7,5s do 100
25s vs 32s do 200
Rozłożenie masy 50/50 vs 60/40
Żadnych wibracji w kabinie u mnie.
Zapalanie w zimie i moment kiedy masz ciepło w aucie.
Brak turbo i problemów z dwumasa.
Porównanie turbo benzyny do td nie ma już w ogóle sensu, bo jest o wiele szybsza. Diesel
Komentarz usunięty przez autora
Mój silnik ma 300Nm przy 3500obrotow, jeżdżę nim od 2500 do 4500.
Diesel 2k*400Nm = 800 000
Benzyna 3,5k*300Nm = 1 050 000
Tak, benzyna jest dynamiczniejsza od diesla na co dzień.
Do tego można ją pokręcić do 6500 i juz robi się szybko, co sąm mówisz w dieslu następny bieg i zostajesz z tyłu.
W moim porównaniu
Jedyny plus diesla to spalanie.
Komentarz usunięty przez autora
Przejedź się jakimś chociaż 2.0T około 200KM.
Gwarantuje, że nie będziesz chciał jeździć dieslem, ale musisz, bo mało pali.