Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirasy, jestem po technikum logistycznym i planuje iść zaocznie na studia na logistykę i jednocześnie pracować (mam nadzieję, że znajdę coś w zawodzie)
Pytanie czy na 1 roku jest sens wgl szukać jakiejś roboty związanej z logistyką, którą nie będzie magazynier (np. jakieś najniższe stanowiska ale żebym rzeczywiście wykorzystywał coś z wiedzy z technikum i studiów, a nie latał z paletami). Może ktoś ze studiujących/pracujących ma jakieś doświadczenia ze studiami zaocznymi i początkami "kariery". Bo szczerze mówiąc nie wiem nawet czy próbować aplikować na jakieś stanowiska typu junior, czy tylko się ośmieszę i na początek zostaje magazynier.
#logistyka #transport #tsl #pytanie #studbaza #pracbaza #spedycja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5fa5c2fecf3e81000b60cc63
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 10
  • Odpowiedz
  • 1
Ja tak robiłem. To było 8 lat temu i też trochę inny rynek - nie było jeszcze Ukraińców i wszędzie pracowało się przez agencje. Ogólnie poszło tak, że najpierw pracowałem fizyczne na produkcji i magazynach, aż w końcu ktoś mnie polubił i wrzucił do biura. Potem już poszło, na 2 roku zacząłem w spedycji promowej. Później przeszedłem na kontenery.
Ogólnie jeśli nie masz bogatych starych i nie stać Cię na staż to
  • Odpowiedz