Wpis z mikrobloga

@dominowiak: jestem #!$%@? chyba... Tesla leci na łeb na szyję... a ja się cieszę, bo domyślam się co się #!$%@? jak:
- Tesla pokaże wyniki za Q4 (szokiem będzie profit za sprzedaż rekordowej liczby aut + w końcu rozliczony cały przychód z autopilota)
- VW pokaże wyniki sprzedaży ID.3/4
- Nikola zanurkuje w grudniu po tym jak skończy się blokada sprzedaży akcji ich inwestorów
- GM poleci razem z nimi
  • Odpowiedz
@mepps: dałeś się złapać na clickbaitowy nagłówek. Caddilac jest "trudniejszy" w użytkowaniu, przez co "lepszy", bo "bezpieczniejszy". Autopilot Tesli i tak wygrywa w niezawodności, wydajności & łatwości użytkowania.

+ to nie FSD, a zwykły built-in Autopilot został poddany temu bardzo sprawiedliwemu testowi ;)
  • Odpowiedz
FSD robi furorę a wg "niezależnych ekspertów" autopilot jest gorszy niż w caddilacu ( ͡º ͜ʖ͡º)


@mepps: po pierwsze, gówno się znają. Poczytaj sobie dokładnie co oceniał Customer Report. Tesla zdobywała najwięcej punktów za to jak sobie radziła... a dostawała mało w kategoriach w których np. nie informowała kierowcy, że nie zwraca wystarczająco dużo uwagi. Przy level 5 to będzie i tak nie potrzebne... a
  • Odpowiedz
solving the money problem


@mepps: też oglądam, bo wyłapuje wszystkie wzmianki o tesli w cnbc/yahoo finance czy innych takich... ale tak jest taki, że oglądając tylko Steavena bardzo łatwo można wyrobić sobie w confirmation bias.

Nie wszystko w Tesli jest takie różowe. Serwis dalej nie jest taki jaki być powinien. Ostatnio nie wiedzieć czemu usuneli opcję zmiany siły hamulca regenercyjnego. Można by jeszcze trochę rzeczy wymienić..
  • Odpowiedz