Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SomeoneFromPoland: mówienie, że ruch wygląda nienaturalnie przez 60fps to boomerskie p---------e.

Odnośnie tego czy material bazowy wygląda lepiej od interpolacji - wiadomo, że sztucznie dorysowane klatki będą tracić na jakości, bo to tylko estymacja ich wyglądu, ale w niektórych dynamicznych scenach może to być zbawienie - aczkolwiek materiał źródłowy uwzględnia zwykle ograniczenia technologiczne i twórcy unikają prawdziwie dynamicznych scen, bądź komponują je tak, aby widzowi łatwiej było podążać za obrazem - stąd sztuka robienia dobrych zdjęć i montażu, czy tam odpowiednika w rysunku.

Idealnie boby tworzyć materiał bazowy w 60, albo cholera nawet 1000fps jeżeli mówimy o utopii, ale wiadomo, że konieczny jest kompromis, bo za darmo nikt tych klatek nie dorysuje. Wszystko rozbija się o
  • Odpowiedz