Wpis z mikrobloga

Pytanie
Jak wiecie lub nie mam wskę, dokładnie 125 kos normalnie podobno ma jechać 80 a niektórzy na forach się chwalą jak to nie dobijali do 100 (zwykłe #!$%@?) moja jedzie ledwo 70 i już się grzeję i wyję w huhuhuy dlatego jeżdżę nią głównie spokojnie, wiecie co jest przyczyną niskiego vmaxa, grzaniem i wyciem silnika?
ZDJĘCIE DLA UWAGI
#motocykle #wsk #motoryzacja
a.....a - Pytanie
Jak wiecie lub nie mam wskę, dokładnie 125 kos normalnie podobno m...

źródło: comment_1603803097hy6ZpXPRdTk3bzz8UkW9GG.jpg

Pobierz
  • 20
@ali-agca tuning 2t fajna opcja ale nie wiem czy w przypadku wsk, ja w swojej byłej dt 125 założyłem wydech gianeglli, zwiększyłem dysze w gaźniku i dałem gaznikowi większy dostęp do powietrza. No i to mi bardzo dużo dało z dobrą regulacja.
Jak wiecie lub nie mam wskę, dokładnie 125 kos normalnie podobno ma jechać 80 a niektórzy na forach się chwalą jak to nie dobijali do 100 (zwykłe #!$%@?) moja jedzie ledwo 70 i już się grzeję i wyję w huhuhuy dlatego jeżdżę nią głównie spokojnie, wiecie co jest przyczyną niskiego vmaxa, grzaniem i wyciem silnika?


@ali-agca: Co to znaczy że się grzeje?
Ile pokazuje pirometr?
Normalna temperatura pracy silnika chłodzonego powietrzem
@mpetrumnigrum: nie no, burgmany 125ccm na wtrysku tak właśnie jeżdżą. Licznikowe 90 kmph to jakieś 80 kmph realnie o tyle mi starcza gdy nie ma dużego ruchu, jak jadę po krajówkach czy autostradach to trzymam się jakieś 300 metrów od tira i jest w pytkę.

Nie mniej jednak na wiosnę trzeba robić prawko na większe pojemności i kupić coś większego.
nie no, 110 kmph to maks w przypadku mojego egzemplarza. Realnie 80 - 90 kmph to taka bezpieczna dla silnika prędkość przelotowa.


@aarahon: Jak silnik jest dobry to bez problemu powinien wytrzymać jazdę z prędkościami maksymalnymi.
Jakiś czas temu złożyłem silnik i od kiedy go dotarłem to jeżdżę cały czas z prędkością maksymalną a obroty wtedy wynoszą około 11-12 000 obr/min. Najdłuższa trasa z takimi obrotami to 250km. z 2 postojami