Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki i Mirabelki. Jestem młodym lekarzem kończącym staż. Mówi się tyle o lekarzach, braku zaangażowania, wymigiwaniu. Zostały mi 2 tygodnie stażu do odrobienia i mógłbym uzyskać pełne prawo wykonywania zawodu, iść na speckę i starać się pomagać - marzę o medycynie ratunkowej.
Niestety nie mogę - brakuje mi 2 tygodni stażu, które miały wypaść w marcu - lockdown, klinika nas nie wpuściła. Za tydzień, w dwóch ostatnich (i tak nadprogramowych) tygodniach stażu i w trakcie urlopu miałem go dokończyć. I co? PIS i Wojewoda nagle zamienili mój szpital w jednoimienny i odwołano staże w oddziale (a nie mogę go zrobić w innym szpitalu..). Śmieszne, chętnie bym poszedł tyrać, siedziałbym na SOR i wgl, a problemem w tym, żeby nie tylko jeden lekarz pojawił się w 100% dla pacjentów jest #!$%@? pieczątka potwierdzająca odbycie stażu - w innych szpitalach często staże są fikcją. Tymczasem końćzy mi się umowa.
Tracę wiarę w system, w swoich starszych "kolegów" i poziom całościowego #!$%@?.
Dodam, że po tym niusie chciałem się znieczulić browarem. Nie wpuszczono mnie do pustej żabki - godzina dla seniorów... XD
Chcemy być z Wami, ale widzicie jak całość systemu wygląda - nawet od tak prozaicznej strony.
#koronawirus #gownowpis #przegryw #gorzkiezale #polska
  • 5
@DerGesicht: Masakra, lekarze muszą mieć wysokie IQ, samozaparcie żeby pokończyć te uczelnie, a mają w PL tak ciężko z pracą, że to już budowlańcy za granicą mają lepiej. Z tego co zrozumiałem, nawet stażu nie możesz ukończyć. Ja na twoim miejscu bym rozmawial z zarzadem tego szpitala w ktorym ten staz masz. Jest sytuacja wyjatkowa i powinni ci to podpisac pomimo ze nie masz calosci.