Wpis z mikrobloga

Zajebiscie tydzień po zamówieniu monitora sklep informuje mnie, że #!$%@? mi w dupe i mieli mniejsza dostawę i 22 może będzie dla mnie monitor do wysyłki. Jakbym brał za gotówkę to jeszcze ale no zaraz wejdą raty a ja nawet nie będę miał produktu! Idzie coś wywalczyć z nimi?
#xkom
  • 7
@Freeman1988: Zależy mi, no ale to chyba producent daje im znać ile są w stanie dostarczyć na dany dzień jakbym wiedział wcześniej to przynajmniej byłbym spokojny a tak się #!$%@? bo jutro spodziewałem się kuriera, a okaże się że sobie minimum kolejny tydzień poczekam
@Syrenamen: pracuje po stronie producenta i teraz są takie jazdy z towarem, ze obsuwy nie są niczym nowym. Sprawa brzmi wiarygodnie, chociaż sam kiedyś w xkom zamówiłem oculus rifta s i 3 razy mi opóźniali aż zrezygnowałem, w tym czasie oczywiście kasa była u nich.
@musztym: Myślałem że na tym poziomie to sie informuje sklep że nie da sie rady zrobić tylu a tylu sztuk, chwile sie uspokoiłem, uzbrajam się w cierpliwość, ale niesmak jednak jest :/
@Syrenamen: No niestety to jest efekt sprzedaży rzeczy których nie posiadają. Też miałem taką sytuację z telefonem. Na przyszłość najlepiej przed zakupem dowiedzieć się czy rzeczywiście produkt jest na magazynie, dwa nie płacić z góry, tylko przelewem po skompletowaniu zamówienia.