Wpis z mikrobloga

@x-kom przechodzicie samych siebie - 34 dzien reklamacji kiedy przetrzymujecie moj sprzet i nie potraficie wydac nawet najprostszej informacji kiedy bedzie on dostepny mimo ze zgodnie z kodeksem cywilnym jesli zmieniacie moje roszczenie to musicie naprawic towar niezwlocznie i bez ZADNYCH niedogodnosci dla kupujacego.

Oswiadczam wam ze 34 dni na naprawianie jednego zepsutego zawiasu to jest ZAJEBISTA niedogodnosc!

Zalecam rozwage przy kupowaniu towaru ze sklepu X-kom. Zalaczam rozmowe - tak dla waszej informacji jak traktowany jest klient. Nawiasem mowiac w przypadku rekojmi sprzedawca jest sklep w ktorym zostalo zrealizowane zamowienie a nie jakis serwi wiec nie wiem po co mialbym sie nim kontaktowac. Od czego macie obsluge klienta?!

Chcecie moich danych adresowych - przeciez je do cholery MACIE w zgloszeniu reklamacyjnym.
Chyba ze je zgubiliscie? Kogo wy tam zatrudniacie?! Tak sie zachowuje profesjonalna firma?

#xkom #afera #reklamacja #komputery #laptopy #prawokonsumenckie #prawo #niepopularnaopinia #niepolecam #heheszki #pomocy
g.....9 - @x-kom przechodzicie samych siebie - 34 dzien reklamacji kiedy przetrzymuje...

źródło: comment_1602756127We4fgfPEGK3GMXgHRAH62Y.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@thority: Lapka z zepsutym zawiasem. Koszt naprawy to pewnie 100zl z robocizna i odbior na drugi dzien ale byl jeszcze na gwarancji wiec zareklamowalem z rekojmi. Jak widac to blad a @x-kom ma fatalny serwis pozakupowy. Nigdy wiecej.
  • Odpowiedz
@gryfik1989: pamiętaj o tym, że to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że wada istniała już w momencie wydania towaru ¯\_(ツ)_/¯

W takiej sytuacji, trzymaj się tego :

Art. 561[5] Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to
  • Odpowiedz
  • 0
@NaChMiNick trzymam się ale sklep umywa ręce nie chce wydać towaru ani zwrócic pieniędzy. Nie chcą udzielić żadnej konkretnej informacji. Nie odpowiedzieli w ciągu 14 dni więc reklamacja jest uznana ale @x-kom nie chce wydać towaru. I co im zrobisz... Piszę pisma których nie chcą przyjąć, jestem w kontakcie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Możliwe że sprawa skończy się w sadzie. Nigdy więcej zakupów w X-KOM!
  • Odpowiedz
@gryfik1989: po pierwsze skończ #!$%@?ć takie głupoty pt. mają 14 a jak nie to zwrot kasy, po drugie gdybyś choć trochę posiadał umiejętności czytania ze zrozumieniem to zrozumiał byś że 14 dni jest na odpowiedź na Twoje pismo które jest dołączane do składanej reklamacji z tytułu rękojmi. Jeśli nie zrobiłeś tego to nie mają na co odpowiadać. A trzecia rzecz, to wszelkie naprawy powinny a nie muszą być zrobione wg
  • Odpowiedz
@gryfik1989: Mi Apollo uszkodzoną pamięć RAM wymieniał ponad miesiąc. Na wszystkie zapytania kierowali do osób z serwisu, które nigdy nie odpowiedziały na żadną wiadomość. Pomogło dopiero wyznaczenie paru dni na załatwienie sprawy, albo zgłoszenie na policji przywłaszczenia, co gorąco polecam. Jeżeli sklep uznał gwarancję, ale nie oddaje sprzętu, to zwyczajnie Cię okradł. A skoro tak, to grozi odpowiedzialność karna i nie ma żartów. Art. 284 k.k. (§ 2. Kto przywłaszcza
  • Odpowiedz
  • 0
@mordor666 nie napisałem że mają 14 dni tylko że nie odpowiedzieli na moje pismo w ciągu 14 dni. Zgodnie z ustawą sklep po uznaniu reklamacji musi wydać towar w rozsądnym terminie bez niedogodności dla kupującego. Twoim zdaniem ponad miesiąc czasu na wymianę jednego zawodu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi i informacji jest ok? Brak jakiejkolwiek obsługi klienta i odsyłanie do serwisu. Tak powinna wyglądać współpraca ze strony 'renomowanej firmy' i lidera w
  • Odpowiedz
@gryfik1989: Tu Cię zaskoczę. Jeżeli w gwarancji nie ma napisanych terminów konkretnych, to ustawa (kodeks cywilny konkretniej) także narzuca pewne rzeczy sprzedawcy! Stosuje się zapisy art. 580 Kodeksu cywilnego, mówiące iż; cytuję "Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji"
  • Odpowiedz
@mordor666: Bo musi być. Takich sprzedawców z Twoim rozumowaniem z przyjemnością rozjeżdża się w sądzie jak karaluchy na chodniku. Wręcz uwielbiam takie januszowe #!$%@?, i późniejszy skowyt i błaganie aby tylko nie musieli płacić odsetek od swojego debilizmu :)
  • Odpowiedz
@crazy_wolf: a ja za to uwielbiam patrzeć i czytać tutejsze wymądrzanie się, a ilekroć jestem świadkiem już finalizacji reklamacji w sklepach, to nagle łeb na dół i "ach nic się nie stało, no rozumiem, tak nie ma problemu...". Jak ktoś się czuje taki odważny to niech się postawi przed czynem dokonanym. Na razie to tylko sucha teoria, a niestety realia są zupełnie inne. Na dodatek mogę Ci jeszcze oznajmić że
  • Odpowiedz
@mordor666: Może dla Ciebie to teoria, ja natomiast lubię uczyć tępych januszy biznesu kultury i szacunku. Niech sobie myśli co chce, ważne że się nauczy szanować cudze pieniądze i czas. To jest w tym narodzie najgorsze, że trzeba metodami siłowymi pokazywać idiotom czym jest respektowanie drugiego człowieka i jego portfela. Każdy baran myśli, że jak coś opyli to można mieć już w dupie klienta, na szczęście są tacy, co wymagają
  • Odpowiedz