Wpis z mikrobloga

EHCA 2020 - Zagłosuj i wygraj monitor 4K 120 Hz wart 5259 złotych!
TL;DR - Wchodzisz, głosujesz, masz szansę wygrać gamingowy monitor Philips Momentum 558M1RY.

Ankieta: https://www.surveygizmo.com/s3/5929034/EHA-CA-2020-PL

Hej Mirasy, to kolejny raz, gdy mamy dla naszych czytelników krótką ankietę. 41 pytań, większość zamknięta, nie trzeba odpowiadać na wszystkie i nie wymagają one specjalistycznej wiedzy. Całość zajmuje około 5 minut. Po prostu pytamy Was o najlepszych producentów w danych kategoriach (części PC, laptopy, słuchawki etc.). Na koniec jeśli chcecie to podajecie swój adres e-mail (Nie zostanie on wykorzystany do celów reklamowych, ani przekazany dalej. Służy tylko do kontaktu z ewentualnym zwycięzcą.) i macie szansę na wygranie 55-calowego monitora Philips Momentum 558M1RY z matrycą VA, która oferuje rozdzielczość 3840 x 2160 pikseli przy częstotliwości odświeżania 120 Hz. Deklarowany czas reakcji (GtG) to 4 milisekundy, pokrycie palety sRGB to 125%, jasność to 1200 cd/m², zaś typowy kontrast to 4000:1. Całość dopełnia certyfikat DisplayHDR 1000, wsparcie dla technologii AMD FreeSync Premium Pro, podświetlenie Ambiglow czy wreszcie zestaw głośników od Bowers & Wilkins. Więcej szczegółów:

https://www.purepc.pl/ehca-2020-zaglosuj-i-wygraj-monitor-4k-120-hz-wart-5259-zlotych#new

#purepc #pcmasterrace #komputery #technologia
Pobierz PurePC_pl - EHCA 2020 - Zagłosuj i wygraj monitor 4K 120 Hz wart 5259 złotych!
TL;DR...
źródło: comment_1602675703ON1zTkzZgshWuwGSvszzDw.jpg
  • 8
@10129 Ta ankieta pojawia się u nas co roku i w zamyśle chodzi o sprzęty tylko z ostatnich 12~ miesięcy, a tych tak dużo się nie pojawiało. Zwłaszcza w kategoriach jak wentylatory czy VR. Pozwala nam to badać trendy na rynku i nastroje konsumentów.
@Gronbar: Wiemy o tym, tak samo jak większość monitorów jest na matrycach LG, Samsunga czy AUO, a gotowych komputerów HP czy Gigabyte wcale nie produkuje żaden z wymienionych... ¯\_(ツ)_/¯ Tu chodzi o dostępność w Polsce, obsługę klienta, cenę, warunki gwarancyjne. Sprawy czysto konsumenckie. Nie podział rynku na marki czy kwestie OEM/ODM.