Wpis z mikrobloga

Czy przed konferencją nikt się nie zorientował jaki debilizm zamierzają ogłosić?

Jak to było? Apple jest takie super eko-vege-nongluten, że do 2030 roku chcą być carbon neutral i boli ich że wyprodukowali ich 2 miliardy ładowarek, więc bez sensu jest robić kolejne.

Tylko jak to się #!$%@? ma do tego, że do pudełka wsadzili kabel, do którego nigdy adaptera nie było w pudełku i te ponad 2 miliardy istniejących adapterów nie pasują do niego?

Są tacy ekologiczni, że wymusili by każdy kupujący iphony od wersji 12+ musiał kupić nową ładowarkę. No brawo, brawo()

#apple #iphone
  • 17
Są tacy ekologiczni, że wymusili by każdy kupujący iphony od wersji 12+ musiał kupić nową ładowarkę. No brawo, brawo()


@cwlmod: nie znam się to się wypowiem.

Nie każdy, wystarczy dowolna ładowarka z kablem zakończonym złączem lightning.
Może to być stara ładowarka z wyjściem USB A, do której podłączasz kabel USB-A - lightning
lub też nowa z wyjściem USB C. Do niej właśnie dostajesz odpowiedni kabel.
Ale z drugiej strony jak masz ladowarke stara to masz tez stary kabel.


@nalej_mi_zupy: Jakbyś miał iphona dłużej niż rok to byś wiedział ile warte są te ich kable.

Może to być stara ładowarka z wyjściem USB A, do której podłączasz kabel USB-A - lightning


@snieznykoczkodan: Halloo, puk puk, jest tam ktoś? Jak chcesz podłączyć starą ładowarkę skoro kabel z pudełka do niej nie pasuje?

@contepartiro: Eh nie chce
@cwlmod: Firmy wykorzystuja kazdy mozliwy argument aby zmaksymalizowac zyski.

Patrz coronavirus i inPost ktory pozwala na przechowywanie paczek w paczkomacie tylko przez 48h. Jestem pewien ze juz tak zostanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak samo DPD ktorych kurierzy nie chce wchodzic na pietra do blokow, tylko kaze odbiorcom paczek schodzic na dol.
lol, od ponad 3 lat mam ten sam kabel i tą samą ładowarkę.


@snieznykoczkodan: No to gratuluję. Normalni ludzie kupują nowy kabel po 1.5 roku.

@contepartiro: Panu już podziękujemy.