Aktywne Wpisy
RoninX +397
ODZYSKAŁEM SWOJE ŻYCIE! - RONINX PRZYSTĘPUJE DO KONTRATAKU
Post scriptum? wpisu
https://wykop.pl/wpis/77309081/za-tydzien-odzyskuje-swoje-zycie-wykopowicze-chce-
(PAP)
Post scriptum? wpisu
https://wykop.pl/wpis/77309081/za-tydzien-odzyskuje-swoje-zycie-wykopowicze-chce-
(PAP)
Mam Forzę Horizon 4 i tam przy większych zakrętach nieustannie wpadałem w poślizg i lądowałem w krzakach. Na dodatek miałem wrażenie jakby samochód z lekkim opóźnieniem reagował na moje komendy. Czytałem, że sporo osób ma problemy więc pobrałem Dirt Rally (pierwsza odsłona). Jest lepiej, nie czuje takiego laga jak wcześniej ale Force Feedback który jest jednym z największych ficzerów kierownic z wyższej półki, kompletnie psuje mi odczucia z jazdy. Ok, nie jeżdżę w realu po torach wyścigowych idt. ale nawet przy małych prędkościach, wejście w zakręt 90 stopni to masakra. Kierownica stawia niesamowicie duży opór. Dopiero wyłączenie tego całkowicie pozwoliło poczuć się naturalniej, ale nadal często ląduje w rowie. Na padzie zero problemów, a kierownica która powinna dawać przewagę, mi utrudnia jazdę.
Czy to jest normalne i do tego trzeba przywyknąć, czy może ja mam jakiś wadliwy egzemplarz?
#simracing
Forza Horizon to gra zdecydowanie bardziej pod pada.
Logitech G29 i jego FFB jest za wolne na naturalne poślizgi. Wiadomo na youtube jest masa ludzi którzy driftuja na Logitech G** albo gorszych kierownicach ale z prawdziwością ma to mało wspólnego (trzeba szarpać kierownicą).
Dirt Rally nawet na dobrej kierownicy nie jest taki łatwy a problemy w zakrętach 90 stopni mogą też brać się z zablokowania hamulców?
Polecam Assetto Corsa żeby
@LoneRanger może nie czujesz prędkości, albo nie jesteś przystosowany do takiego promieniu skrętu. W rally czy drifcie masz szerszy skręt, więc masz mniej kręcenia fajerą. Doświadczenie na drodze, ma się praktycznie nijak do doświadczenia na torze.