Wpis z mikrobloga

W ogóle skąd pomysł, że rynek jest zabetonowany i jest walka tylko o tego samego słuchacza?
Nawet nie wiecie ilu ludzi odeszło od radia bo nie będzie słuchać RMF czy Zetki z tymi samymi hytami, reklamami na opławy i gówno konkursami. VOX gra same popowe przaśne kawałki a Plus czy Antyradio nie wszędzie dociera. I są nastawieni na konkretnego odbiorce. Rynek potrzebuje nowych stacji. W tym jednej grającą muzykę różnoraką od jazzu, rocka alternatywnego, przez rapsy po folk, metal
I mogą cześć audycji wrzucać na Podcasty do Spotify, w ten sposób się promować. Przebolał bym nawet reklamy po czasie, byle trwały maksymalnie 2-3 minuty na godzinę

#radio357 #radionowyswiat #radio #biznes #muzyka
  • 2
@brednyk: @nulius: Internet uczy, że można zmienić model finansowania i model reklamy w ogóle.

Zauważcie, że największe pieniądze youtuberzy otrzymują dziś nie z Jutubowych reklam, a z różnego rodzaju układów partnerskich. Zamiast randomowych reklam w przerwie audycji, same audycje mogą być sponsorowane przez jakąś firmę.

W praktyce usłyszymy wtedy na początku audycji, że "Program XX sposnorowany jest przez firmę XXX, właściciela marki XXX, jest nowa super promocja skorzystajcie", a potem