W ogóle skąd pomysł, że rynek jest zabetonowany i jest walka tylko o tego samego słuchacza? Nawet nie wiecie ilu ludzi odeszło od radia bo nie będzie słuchać RMF czy Zetki z tymi samymi hytami, reklamami na opławy i gówno konkursami. VOX gra same popowe przaśne kawałki a Plus czy Antyradio nie wszędzie dociera. I są nastawieni na konkretnego odbiorce. Rynek potrzebuje nowych stacji. W tym jednej grającą muzykę różnoraką od jazzu, rocka alternatywnego, przez rapsy po folk, metal I mogą cześć audycji wrzucać na Podcasty do Spotify, w ten sposób się promować. Przebolał bym nawet reklamy po czasie, byle trwały maksymalnie 2-3 minuty na godzinę
@brednyk: Jakby weszli na fale fm, to ja również jestem, za tym, żeby wprowadzili reklamy. Tylko tak do dwóch przed wiadomościami i dwóch po, nie byłoby to uciążliwe, a napewno pomogłoby, żeby radio wprowadzić na fale fm.
@brednyk: @nulius: Internet uczy, że można zmienić model finansowania i model reklamy w ogóle.
Zauważcie, że największe pieniądze youtuberzy otrzymują dziś nie z Jutubowych reklam, a z różnego rodzaju układów partnerskich. Zamiast randomowych reklam w przerwie audycji, same audycje mogą być sponsorowane przez jakąś firmę.
W praktyce usłyszymy wtedy na początku audycji, że "Program XX sposnorowany jest przez firmę XXX, właściciela marki XXX, jest nowa super promocja skorzystajcie", a potem
Nawet nie wiecie ilu ludzi odeszło od radia bo nie będzie słuchać RMF czy Zetki z tymi samymi hytami, reklamami na opławy i gówno konkursami. VOX gra same popowe przaśne kawałki a Plus czy Antyradio nie wszędzie dociera. I są nastawieni na konkretnego odbiorce. Rynek potrzebuje nowych stacji. W tym jednej grającą muzykę różnoraką od jazzu, rocka alternatywnego, przez rapsy po folk, metal
I mogą cześć audycji wrzucać na Podcasty do Spotify, w ten sposób się promować. Przebolał bym nawet reklamy po czasie, byle trwały maksymalnie 2-3 minuty na godzinę
#radio357 #radionowyswiat #radio #biznes #muzyka
Zauważcie, że największe pieniądze youtuberzy otrzymują dziś nie z Jutubowych reklam, a z różnego rodzaju układów partnerskich. Zamiast randomowych reklam w przerwie audycji, same audycje mogą być sponsorowane przez jakąś firmę.
W praktyce usłyszymy wtedy na początku audycji, że "Program XX sposnorowany jest przez firmę XXX, właściciela marki XXX, jest nowa super promocja skorzystajcie", a potem