Wpis z mikrobloga

Cześć witam wszystkich. Ciekaw jestem ile osób ma ostatnio problemy ze sklepem #oleole? Po krótce przybliżę moją sytuacje.
Dnia 30.09.2020 dokonałem zamówienia robota kuchennego MUM9BX5S61 z terminem dostawy 2.10.2020 (dodatkowo opłacona opcja). W pt koło godziny 16.00 zadzwoniłem w celu dowiedzenia się czy przesyłka na pewno będzie dzisiaj dostarczona bo na stronie przewoźnika ciągle widnieje informacja że nie dostali przesyłki. Jedyne co to dostałem informację że przesyłka nie została wydana ze względu na źle określony gabaryt. Zostało powiedziane że dostawa będzie miała miejsce w poniedziałek i że bardzo przepraszają.. Sytuacja w poniedziałek około godziny 9, widnieje na stronie informacja taka sama co w piątek tylko zamiast firmy DHL widnieje przewoźnik DPD i nowy numer wysyłki której przewoźnik nie otrzymał, dzwoniąc otrzymałem informację że nie wiedzą czemu przesyłka nie wyszła rano i że będzie dnia następnego.. Przez parę dni aż do czwartku (tj. 8.10.2020) codziennie otrzymywałem tę samą informację, na pytanie czy posiadają w ogóle ten towar dostawałem twierdzącą odpowiedź. Dzisiaj 8.10.2020 dzwoniąc na infolinie poinformowano mnie że czego ja chce, przecież zamówienie zostało anulowane. Okazało się że nikt mnie nie poinformował o tym, nie wystawił informacji na stronie (posiadam printscreeny zrobione chwile wcześniej), w tym momencie poinformowano mnie że konsultant zadzwoni do przełożonego bo moje zamówienie jest "nietypowe".. po chwili słysząc muzykę na infolinii i zaczęły przychodzić maile z korektami faktur o temacie "zwrot towaru". Sam robot kuchenny miał być na prezent, przez cały tydzień wodzono mnie za nos, z tego powodu nie miałem możliwości wykonywać swojej pracy (wyjazdy do klienta w celu realizacji projektów) i z tego tytułu jestem stratny ponad 500 za każdy dzień oczekiwania, firma oleole nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności, nie zaproponowała żadnego sposobu zażegnania sporu. Na moje pytanie kiedy dostane pieniądze nikt nie jest w stanie odpowiedzieć ani przyśpieszyć tego. Posiadam nagrania z rozmów z konsultantami i mam zamiar dochodzić w sądzie zwrotu kosztów na podstawie Art. 471 KC.

Ktoś z Mirków i Mirabelek miał okazję walczyć już ze sklepem OleOle i może wypowiedzieć się w temacie przebiegu takiej batalii.

@OleOlePL może się wypowie w tym temacie?

#oleole #oszukujo #afera #prawokonsumenckie #prawo
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach