Wpis z mikrobloga

Też czekacie na ból d--y niebieskich fanbojów gdy okaże się, że multiplatformy chodzą na ps5 w dużo niższej rozdziałce niż na beastboxie series x? Na ppe fanboje się dalej oszukują, że tylko niecałe 2tflopy różnicy XDDDDD. Przecież to już od dawna wiadomo, że te 10 z hakiem gpu osiąga w trybie turbo na taktowaniu 2.2ghz więc pewnie tylko do cutscenek, a potem na 1.8ghz pewnie z 8 tflopów XD, już pominę mniejszą przepustowość ram i taktowanie cpu. Rozumiem, że można być fanem takiej marki z tradycjami jak #playstation, ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy różnica jest większa niż pomiędzy ps4, a onem i cena powinna być niższa.
#konsole #xbox #xboxone #ps4
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AndrzejBreivik mnie juz przeszly te wojenki chyba ale masz tu sporo racji - playstation przespalo :)

Bolu d--y nie bedzie bo oni wszystko usprawiedliwia dla kilku gier. Gdybym gral na PC moze i bym bral PS. Ogralem ostatnio tego god of war no super gra na prawde swietna ale nie kupilbym konsoli pod single player na kilkanascie godzin czy moze kilka razy tyle jak ktos chce ogrywac do konca zbierac achivmenty
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Eugeniusz_Zua: i tak i nie. Tu już musisz zawołać pcmasterrace żeby policzył piksele na ekranie. Fakt jednak jest taki że na XOX więcej gier działa w 4k60 niż na ps4 i z tym się nie da kłócić.
  • Odpowiedz
@sodomek: ok, ale nie jest tak, że ta 50% wyższa wydajnosc xox sprawia, ze masz znacznie lepsze doznania na xox, a w przypadku ps5 xsx procentowa roznica bedzie jeszcze mniejsza wiec sam osobiscie nie spodziewam sie znaczacych roznic w wygladzie multiplatform, tym bardziej, ze xsx bedzie ciagniety w dol przez xss
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
xsx bedzie ciagniety w dol przez xss


@Eugeniusz_Zua: to nie do końca jest prawdą. Multiplatformy będą ciągnięte w dół przez PC bo dyski SSD i architektura konsol stworzona pod wydajność w grach swoje zrobią. XSS ma cztery razy mniej pikseli do wyświetlenia od XSX więc to spora różnica.
  • Odpowiedz
Multiplatformy będą ciągnięte w dół przez PC


@sodomek: oj własnie jestem ciekawy jak będzie z portami z konsol, czy w wymaganiach pojawi sie SSD konkretnej przepustowości i jak będzie z wymganiami co do vramu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Eugeniusz_Zua: może być ciekawie bo dyski SSD to jedno a do tego dochodzi sprzętowa dekompresja. PC obecnie liczy TF jako wyznacznik a nikt nie patrzy na inne aspekty.
Tak samo jak PS5 nie patrzy na to że dane z dysku SSD nie trafiają magicznie na wyświetlany obraz.
  • Odpowiedz