Wpis z mikrobloga

Mirki, poratujcie radą. W zeszłym roku kupiłem w media expert PS4 pro w zestawie z fifą, oraz dodatkowy pad w zestawie z Days Gone. W jednym z padów pojawił się problem z lewym analogiem- sam aktywuje ruch w lewo lub lewo-góra. Nie wiem który to z padów ( ten z zestawu z konsoli czy z gry). Czy jak zaniosę im to w pudełku z pada z paragonem to to uznają czy trzeba się bawić w inne szopki? Z góry dzięki za rady :)

#playstation #ps4 #dualshock4 #mediaexpert
  • 15
@MauyGuood: zmartwię Cię. akcesoria jak pady do konsol, czy piloty do telewizorów mają gwarancję najczęściej 6 miesięcy, co jest napisane w warunkach gwarancji każdego sprzętu. poza tym, uszkodzenie analogu to najczęściej uszkodzenie mechaniczne, wynikające z nadużywania konkretnych ruchów w konkretnej grze, przykładowo : ja #!$%@?łem 2 pady w ten sam sposób, mianowicie w mortal kombat grałem na turniejach jedną postacią i powtarzałem baaardzo często jedną kombinację efektem czego była zawsze wyrobiona
zmartwię Cię. akcesoria jak pady do konsol, czy piloty do telewizorów mają gwarancję najczęściej 6 miesięcy


@Notakaprawda: kupowalem w rtv pada, palowalem sie 2 miesiace 3x z serwisem, ale mi jasno powiedzieli ze na pad i tego typu sprzety jest 2 lata gwarancji.

efektem czego była zawsze wyrobiona strzałka w lewo. gwarancja nigdy nie uznana :)


@Notakaprawda: u mnie analog uciekal w gore i wymienili calego pada, miesiac temu.

Podsumowujac,
@Dante27: @Notakaprawda: gwara 12-miesięcy, rękojmia 24 miesiące. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak czy owak jak zgłosisz na rękojmie to sklep wyśle towar do serwisu producenta albo odpłatnie albo w czasie gwarancji.

I tutaj własnie wygrywają większe sklepy po gwarancji bo Januszex będzie wmawiał że uszkodziłeś mechanicznie pada to spadaj - twoja widna że sie zepsuł. A większy sklep może takie rzeczy sobie wliczyć w koszty albo
@MimikX90: @Dante27: @Notakaprawda:
Zanioslem pada do sklepu, i krótko mówiąc mnie odpałowali- nie byłem w stanie stwierdzić, czy pad to jest ten z konsoli, czy ten z zestawu z grą. Jak drugi, to nie to opakowanie, jak pierwszy, to brak numeru seryjnego konsoli, a bez tego zwrotu nie przyjmą. #!$%@?łem się, ale gość mi polecił zrobić zwrot przez support PlayStation door to door. W czwartek kurier odebrał paczkę, czekam