Wpis z mikrobloga

@sodomek: bo to była gra cross-genowa z dynamicznym oswietleniem, jak strzelasz to nie podziwiasz widoków, jak chcesz podziwiać to lepieć popatrzeć na jakiś symlator spacerowania ze statycznym oświetleniem które jest wpisane na stałe w tekstury
@cincin27: No jak nie ma różnicy, od 20 do 60% jasno widać. Czasy ogólnie są niskie więc może się wydawać że co tam jedna sekunda - ale jedna sekunda z 6 to sporo. Do tego jeśli wierzyć temu co do tej pory sony napisało to obstawiam że w przypadku tego filmiku to jeszcze z 60% szybciej będzie się ładować od najszybszego w tym porównaniu
@Mruvek: skąd wiesz, że będą robić na wyłączność? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja bym na miejscu Microsoftu wydawał gry na wszystkie platformy, jednocześnie dodając je do game passa. Fanboje Sony pewnie kupią grę za spory hajs, a może nawet kilku się przesiądzie na game passa, widząc, że się opłaca (tu już zależy ile Microsoft tych gier wyda oraz jakie będą jakościowo).
@spaduwa_mam_robote: #!$%@? wie co zrobią. Mają swoje studio Mojang i wydają gry na PS4, mają swoje studia Playground i nie ma Forzy na ps4. Co im się bardziej opłaca wiedzą na pewno dużo lepiej niż my na wykopie ;)
@Mruvek: w sumie to racja z tą forzą, a może po prostu nie wydali forzy, bo sony też nie wydawało swoich gier na xboxa, a że tamtą generację trochę wtopili to jakby wydali forze to już w ogóle nie byłoby żadnego powodu, żeby kupować xbox one ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@spaduwa_mam_robote: no mają parę swoich exów lepszych jak gears 5, Ori i gorszych jak jakies Crackdowny i state of Decay

Może jak już zainwestowali teraz w to ponad 7mld, to pójdą dalej za tym i będą dowozić ciezarowki pieniędzy do tych studiów żeby zrobiły coś dobrego.