Wpis z mikrobloga

@creep_er a na #!$%@? xD przecież autor powinien zdawać sobie sprawę że mogą go cmoknąć w pompkę i po prostu olać temat.. Z każdą pierdołą i głupią akcją nie trzeba szukać atencji na wykopie.
  • Odpowiedz
@Lordsow: A wystarczyło ew. zapytać kulturalnie dlaczego taka ocena i jak mamy się poprawić. Ale nie, PO ADRESIE IP MOŻNA WSZYSTKO, 00 DO W11, ZGŁASZAM SIĘ!. Za każdym #!$%@? razem xD
  • Odpowiedz
  • 3
@Lordsow właściciel pewnie się teraz nieźle denerwuje i stresuje. Ale wystarczy, że zgłosi te wszystkie opinie i dalej będzie miał 5 gwiazdek
  • Odpowiedz
@Lordsow: To jest piękne, jak każdy jeden taki Janusz restaurator myśli, że u niego jest kuchnia wybitna i prawdziwa, tylko te polskie chamy się nie znają, a smakosze jakoś nie wiedzieć czemu do knajpy jeszcze nie dotarli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mat1989: tak to powinno wlasnie dzialac - dostaje firma niska ocene, zamiast sie napinac pyta co bylo nie tak etc.

W firmie, w ktorej sie tym zajmuje po niskiej ocenie od razu kontakt, odpowiedz, wyciagniecie jak najwiecej info co bylo nie tak, a nawet sugestii co zmienic.

Jeden klient z 1/5 po wypytaniu, uzyskaniu sugestii, wprowadzeniu ich w zycie, wyslaniu mu fot, ze zmienione zmienil na 5/5 i zaczal dosc stale
  • Odpowiedz