Jadę pierwszy raz w trasę, 260km w jedną stronę a w niedzielę powrót. Bardzo się stresuję (żeby nie powiedzieć boję), pożyczonym samochodem (jeździłam nim ostatni tydzień po mieście). 70km trasy DK a resztę S, DK najbardziej się boję ( ͡°ʖ̯͡°) tak bardzo się boję, że aż mnie mdli. Prawko mam 7 lat, miałam trochę przerwy przez wyjazd na studia i brak samochodu, ale takie trasy robiłam bez problemu. A teraz moja mama strasznie mnie nastraszyła że nie mam doświadczenia, inny samochód, że ONA I OJCIEC KATEGORYCZNIE SIE NIE ZGADZAJĄ. I ogólnie robiła mi sieczkę z głowy i jakoś tak to teraz siedzi... (╯︵╰,) dajcie plusa na dodanie otuchy
A teraz moja mama strasznie mnie nastraszyła że nie mam doświadczenia, inny samochód, że ONA I OJCIEC KATEGORYCZNIE SIE NIE ZGADZAJĄ. I ogólnie robiła mi sieczkę z głowy i jakoś tak to teraz siedzi... (╯︵╰,)
@Slodkie_Mango_Z_Ananasem: Kierowcy tirów jak boją się długiej trasy stosują rozcieńczony roztwór C2H5OH, zadziała podobnie jak meliska ale pobudza układ nerwowy i polepsza koncentrację
co z tego? Ile to się słyszy że rodzice nawet w dorosłym życiu potrafią psuć? ¯_(ツ)_/¯
@Slodkie_Mango_Z_Ananasem: To z tego że jak dochodzisz do jako takiej dorosłości (nie mylić z pełnoletniością) to relacja z rodzicami zaczyna być bardziej na poziomie partnerskim niż zależnym. Czego konsekwencją jest usamodzielnienie i brak ich wpływu na psychikę jakby się miało 8 lat.
@Mawid_Dotyka: (✌゚∀゚)☞ to muszę do sklepu skoczyć szybciutko @Iskaryota: @Kuba172: dzięki. Navi gotowe, postoje dwa nawet sobie wyznaczyłam na wszelki wypadek. Mam tę świadomość że.moi rodzice przesadzają, a przecież nie mam zamiaru jeździć jak debil i wyprzedzać na trzeciego więc... Bardziej prawdopodobne że w pociągu był koronę złapała ¯\_(ツ)_/¯ ale jednak takie gadanie swoje robi, ale próbuje to olać i właśnie robić swoje!